تا دقیقه ۳۰ ؛ استقلال صفر

صد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر از ساعت 19 امروز چهارشنبه (13 مهرماه) به میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز شد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، آندونگ، محمدحسین اسلامی، مشاریپوف، بلانکو و سیلوا

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گاندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

ورزشگاه عجیب دربی پایتخت

دیدار دو تیم در حالی با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان حادثه معدن طبس آغاز شد که مجاری تهران برای سومین بار در تاریخ دیدارهای دو تیم دربی را خارج از تهران برگزار می کرد. پیش از این یک مسابقه در سال ۱۳۷۳ در بندرعباس و یک مسابقه دیگر در سال ۱۳۸۱ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.

اولین برخورد منجر به خونریزی شد!

استقلالی ها که در همان دقیقه روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کردند، در همان صحنه اولین تلفات را متحمل شدند و در درگیری بلانکو و محمدی برای تصاحب توپ، پای مدافع پرسپولیس به مهاجم استقلال برخورد کرد. که باعث خون ریزی صورت بازیکن آبی پوش شد. و بازی برای دقایقی متوقف شد. بلانکو دقایقی بعد با باندپیچی سرش به بازی ادامه داد.

جلو و عقب توپ بدون موقعیت

در 10 دقیقه ابتدایی بازی، توپ به پشت محوطه جریمه دو تیم رفت و برگشت و با وجود اینکه سرعت بازی بالا بود، بازیکنان دو تیم در زمانی که باید توپ را از دست دادند. توپ به سمت دروازه و ایجاد خطر. حریف حمله جدیدی را آغاز می کند. اگرچه در دقیقه 9 جدال سیلوا و علیپور برای توپ پشت محوطه جریمه استقلال منجر به سرنگونی دو بازیکن شد و قرمزها خطا را باور کردند اما داور این صحنه را پشت سر گذاشت.

فشار پرسپولیس روی دروازه استقلال

برخلاف دقایق ابتدایی بازی، سرعت دربی همچنان رو به کاهش بود و با وجود اینکه بازیکنان سعی داشتند توپ را به سمت دروازه حریف هل دهند، اما اشتباهات آنها در ارسال آخرین پاس باعث کندی بازی شد اما در دقایق میانی بازی نیمه اول پرسپولیس به سمت دروازه استقلال حمله کرد. او شروع کرد و روی یک کرنر دروازه حریف را تهدید کرد اما مدافعان استقلال توپ را دور نگه داشتند. در دقیقه 22 علیپور سعی کرد با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند که فلاح توپ را به کرنر فرستاد.

گزارش کامل این دیدار در این خبر تکمیل شده است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *