آخرین مطالب

همکاران

بیرانوند گفت شیرینی داده نه رشوه!/ شیرینی دادن جُرم نیست؛ او نشر اکاذیب کرده است/ ویدئو

حسن زاده درباره محرومیت سه ماهه درویش مدیرعامل پرسپولیس از ورود به ورزشگاه ها گفت: در خصوص حکم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید گفت که این حکم قابل تجدیدنظر است و رای نهایی از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام می شود. کمیته استیناف مصوبه ای داریم که جرایم در لیگ های مختلف متفاوت است و طی آن اعلام شده است که فرد ملزم به برخورد با جرایم در رابطه با مصاحبه های غیرفنی است که ارقام آن مشخص است. مدیرعامل پرسپولیس بعد از بازی مصاحبه ای با چادرملو انجام داد که طی آن دفاعیه ای درخواست شد که مطرح شد و به گفته اعضای کمیته انضباطی تخلف تلقی شد. این جریمه به دلیل نشر اکاذیب و استفاده از عبارتی بوده که بیشتر این ممنوعیت به دلیل همین عبارت در نظر گرفته شده است. طبق قوانین در صورت عدم پرداخت این جریمه در موعد مقرر، پس از گذشت یک هفته از فوتبال محروم می شود و در صورت عذرخواهی، جریمه محرومیت تعلیق می شود، اما جریمه مالی کاهش نمی یابد. .

حسن زاده در خصوص محرومیت یک جلسه ای علیرضا بیرانوند که در صورت عذرخواهی تا پایان فصل به حالت تعلیق در می آید، گفت: این حکم به دلیل ادعای علیرضا بیرانوند در خصوص مصاحبه ای بود که در آن اعلام کرده بود به هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی داده است. کارگردانان بعد از بازی تیم ملی با وکیلش آمد و توضیح داد. اگر پرونده اعلام شده رشوه است باید خارج از فضای فوتبال رسیدگی شود اما وی اذعان داشت که هیچ پولی به هیات مدیره پرداخت نشده و رقمی به خارج از هیات مدیره داده است که بسیار کمتر از این رقم است. شماره اعلام شده از نظر مقررات انضباطی اعم از افترا یا نشر اکاذیب مجازات یکسان است. آقای بیرانوند گفت من به یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی دادم و نگفتند رشوه دادم، اگر بگوید رشوه دادم به نظر ما تهمت یا تهمت است! بیرانوند گفت شیرینی دادم و این نشریه کذب است. باید به وضوح جرمی را نسبت دهد. اگر بیرانوند نتواند این موضوع را ثابت کند کذب محض است. پرونده ای در خصوص پرداخت منتسب به شخص دیگری وجود دارد و در حال بررسی هستیم. اصطلاح ارتشاء جرم است و باید در صلاحیت مراجع قضایی رسیدگی شود. اگر ثابت شود رقمی پرداخت شده است، باید دید که چگونه بوده است و در صورت عدم استفاده از همان رقم، آن شخص می تواند از این ادعا شکایت کند.

رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده باشگاه پرسپولیس با استفاده از گواهی پزشکی جعلی نبیل باهویی و پرونده آرمین سهرابیان بازیکن سابق استقلال گفت:

رای آرمین سهرابیان هم توسط کمیته اخلاق صادر شد و به نظرم رای خوبی بود. رای سهرابیان قابل اعتراض است. در مورد نبیل بهویی نیز به دنبال شناسایی عامل جعل هستیم و پرونده در حال بررسی است. البته این پرونده به خارج از سیستم فوتبال برمی گردد و در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *