آخرین مطالب

همکاران

بیرانوند کسی نبود که ۷ گل بخورد!

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی یک تیم باشگاهی نیست که به یکباره شروع به جوان سازی کند. باید ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برای جام جهانی داشته باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

ابراهیم میرزاپور در ارزیابی عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا گفت: بازی مقابل ژاپن یکی از بهترین بازی های تیم ایران در جام ملت های آسیا بود و توانستیم ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و با اقتدار شکستش بده در بازی با قطر شاید روی کاغذ ایران یکی از تیم های راه یافته به فینال بود اما قطر تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده بود و در موقعیتی شگفت انگیز از این تیم گل دریافت کردیم. در واقع تیمی که شایسته قهرمانی در این دوره از جام ملت های آسیا بود در مرحله نیمه نهایی حذف شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد گسترش ژاپن به ضرر تیم ایران تمام شد و نتوانستند عملکرد ثابتی مقابل قطر داشته باشند، به نظر شما تیم ایران نیازی به تقویت و برخورد روحی بیشتر نداشت؟ وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که داریم باتجربه هستند و اینطور نیست که به برد مقابل ژاپن افتخار کنند و بازی با قطر را دست کم بگیرند. در دیدار مقابل ژاپن بازیکنان با تمام قوا جنگیدند و همین امر باعث شد تا برخی از بازیکنان برای بازی با قطر آماده نباشند اما با وجود این موقعیت های خوبی مقابل قطر داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. من معتقدم شادابی که در بازی با ژاپن داشتیم در بازی با قطر نبود. حتی اگر بگویند بازیکنان تحت تاثیر جو بازی قرار گرفتند قابل قبول نیست. چون بازیکنان باتجربه بودند و بدون استرس و فشار در فضای بدتری نسبت به ایران و قطر بازی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *