آخرین مطالب

همکاران

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «جونگ سو مین»

جونگ سو مین بازیگر 35 ساله کره ای است که در سال 2010 با ایفای نقش مکمل وارد دنیای درام های کره ای شد. اما استعداد درخشان و چهره جذابش خیلی زود او را تبدیل به ستاره ای پیشرو در بسیاری از سریال های محبوب کره ای کرد.

جونگ سو مین به ویژه در انتخاب پروژه های سرگرم کننده و ایفای نقش هایی با عمق احساسی بالا مهارت دارد. کارنامه پربار این بازیگر از سریال در همسایگی عشق تا سریال تاریخی و فانتزی «کیمیا روح» به خوبی حکایت از توانایی های متنوع او در بازیگری دارد. بیایید نگاهی به برخی از بهترین آثار جونگ سو مین برای تماشا یا تماشای مجدد بیاندازیم.

1. در همسایگی عشق (2024)

این سریال کمدی-عاشقانه درباره دو دوست دوران کودکی است که همیشه با هم دعوا کرده اند اما مادرانشان دوستان صمیمی هستند. یکی از این دو با بازی Jung Hae In اکنون به یک معمار موفق تبدیل شده است و دیگری با بازی Jung Soo Min مدیر محصول یک شرکت بزرگ است. جونگ سو مین پس از مدتی زندگی در آمریکا، کار خود را رها کرده و به کشور باز می گردد. این دو که سال‌ها از هم جدا شده‌اند، در بزرگسالی دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند و با مشکلات شخصی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و در عین حال رابطه خود را با یکدیگر بازسازی می‌کنند. این سریال بر تکامل رابطه آنها و مسائلی که در زندگی شخصی خود با آن روبرو هستند تمرکز دارد.

2. کیمیاگری روح (2022)

شیمی

این سریال فانتزی-عاشقانه درباره طلسم ممنوعه ای به نام «تبادل روح» است که به ارواح اجازه می دهد بدن خود را با دیگران عوض کنند. جونگ سو مین در این سریال نقش مو دوک را بازی می کند. دختر جوان ضعیفی که به طور تصادفی توسط روح یک قاتل حرفه ای در بدن خود به دام می افتد. مو دوک درگیر یک رابطه پیچیده با یک نجیب زاده می شود و به عنوان معلم مخفی خود شروع به آموزش می کند. در طول مسیر، یک رابطه عاشقانه بین این دو ایجاد می شود، در حالی که آنها باید با خطرات جادوها و دشمنان مختلف روبرو شوند.

3. چون این اولین زندگی من است (2017)

اولین

این درام رمانتیک-کمدی درباره زندگی یک مددکار خجالتی فناوری اطلاعات و نویسنده ای است که مشکلات مالی زیادی دارد. جونگ سو مین نقش نویسنده ای را بازی می کند که مجبور می شود با مردی ازدواج کند زیرا توانایی خرید یا اجاره خانه را ندارد. این دو در ابتدا تنها به عنوان صاحبخانه و مستاجر با هم زندگی می کنند، اما به مرور زمان به دلیل فشارهای خانوادگی و مسائل عاطفی، روابط آنها پیچیده تر می شود و از یک توافق ساده فراتر می رود.

4. لبخند کامل از نگاه تو (2018)

لبخند بزن

در این سریال معمایی مهیج، جونگ سو مین نقش یک طراح تبلیغات را بازی می کند که درگیر پرونده یک مظنون به قتل با گذشته ای مبهم و فراموش شده می شود. او با وجود زخم های روحی اش به این فرد مشکوک علاقه مند می شود. از طرفی برادر بزرگترش که کارآگاه قتل است سعی می کند این «هیولا» را بگیرد. اما وقتی خواهرش به این مظنون علاقه مند می شود، ماجرا پیچیده تر می شود و تنش های عاطفی بین خانواده تشدید می شود.

5. بوسه شیطان (2010)

بوسه

در این کمدی رمانتیک نسبتا قدیمی، جونگ سو مین در نقش یک دانش آموز ساده و نامحبوب بازی می کند که در مدرسه عاشق پسری محبوب و باهوش می شود، اما احساسات او هرگز پذیرفته نمی شود. پس از یک اتفاق غیرمنتظره، جونگ سو مین و پدرش مجبور می شوند در خانه پسر محبوب زندگی کنند. این زندگی مشترک اجباری باعث می شود که زندگی این دو نوجوان به شدت در هم تنیده شود و داستان های کمدی و عاشقانه زیادی بین آنها اتفاق بیفتد.

6. صدای قلب تو (2016)

صدای قلب

این سریال کمدی بر اساس یک وبتون معروف ساخته شده و ماجراهای خنده دار یک هنرمند وبتون و خانواده اش را نشان می دهد. جونگ سو مین نقش نامزد این هنرمند را بازی می کند که او را از کودکی می شناسد. این سریال نشان می دهد که چگونه این شخصیت ها با موقعیت های خنده دار در زندگی روزمره برخورد می کنند و روابط آنها به شکل طنز به تصویر کشیده می شود.

7. مجله ماهانه خانه (2021)

مجله

جونگ سو مین در این سریال نقش سردبیر یک مجله سبک زندگی به نام «خانه ماهانه» را بازی می کند که معتقد است خانه ها برای زندگی هستند. او شروع به زندگی در خانه ای می کند که متعلق به یک سرمایه گذار املاک است که معتقد است خانه ها فقط برای سرمایه گذاری هستند. در طول داستان، این دو شخصیت با دیدگاه های کاملا متفاوت شروع به درک بهتر یکدیگر می کنند و رابطه عاشقانه ای بین آنها شکل می گیرد.

8. مرد بزرگ (2014)

مرد بزرگ

در این درام هیجان انگیز، جونگ سو مین نقش وارث خودخواه یک خانواده ثروتمند را بازی می کند. داستان در مورد مرد فقیری است که با فریب فکر می کند برادر گمشده این خانواده است. هدف از این دروغ این است که از او به عنوان اهدا کننده قلب برای پسر واقعی خود استفاده کنند. پس از فاش شدن حقیقت، او تصمیم به انتقام می گیرد و سعی می کند از خود و عزیزانش محافظت کند. در این بین جونگ سو مین درگیر یک مثلث عاشقانه پیچیده می شود و داستان با پیچیدگی های عاطفی و اجتماعی ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *