بهترین روش‌های لوله بازکنی در منازل 1403

مشاوران ما در دکتر لوله یزد با ارائه بهترین راهکارها قصد دارند تا شما را با آسان‌ترین و بهترین راه‌های لوله بازکنی در ساخته تا علاوه بر اینکه کار را به سرعت انجام دهید، هزینه کمتری هم در قبال آن بپردازید.

چند روش زیر باعث میشود لوله ها دچار گرفتگی بشوند:

گرفتگی چاه فاضلاب

دیر تخلیه شدن آب

بوی بد و نامطبوع فاضلاب

مراحلی که خدمت شما گفته خواهد شد جهت جلوگیری یا توصیه‌هایی برای پیشگیری از گرفتگی لوله و صرفه جویی د قیمت است تا در حد ممکن مجبور نباشید با شرکت خدمات لوله بازکنی یزد تماس بگیرید. همانطور که کارشناسان ما در استان یزد بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز میباشند. با روی کار آمدن تکنولوژی، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی و چاه بازکن باعث شد تا روش های سنتی باز کردن لوله ها توسط مواد شیمیایی فراموش بشود،چون استفاده از این مواد علاوه بر اینکه دارای خطر زیادی هستند و یا بعضا کشنده اند ،فقط بصورت موقت میتوانند مشکلات گرفتگی لوله ها را برطرف کنند. متخصصان دکتر لوله یزد پیشنهاد می‌کنند از ابزارآلات مجاز لوله بازکنی استفاده شود.

 بهترین روش‌های لوله بازکنی در منازل

ساخت فنر لوله بازکنی دستی

برای ساخت فنر لوله بازکن دستی چند گیره لباس را برداشته و قسمت خمیدگی آن را به خوبی صاف کرده تا همانند فنر لوله بازکنی یا چاه بازکنی عمل کند. سپس انتهای آن را با استفاده از یک انبر به شکل قلاب در بیاورید. توجه داشته باشید که از این وسیله فقط برای خارج کردن مواد زائد درون لوله ها استفاده کنید در غیر اینصورت ممکن است بوسیله فنر مواد بیشتری را وارد لوله کنید.

بعد از وارد کردن میله درون لوله و خارج کردن مواد زائد ، مقدار زیادی آب داغ آماده کرده و با استفاده از تاید یا مایع شوینده کف آلود کنید. تمام آب کفی درست شده را به سرعت وارد لوله کرده تا گرفتگی به صورت کامل حل شود.

روش‌های رفع انسداد لوله با دکتر لوله یزد

بدون شک وقتی در منزل لوله ها دچار گرفتگی یا انسداد میشوند شرایط بدی بوجود می آید چون در خانه نمیتوانیم کار خاصی انجام بدهیم.ولی نیاز به رفع انسداد داریم.روش های قدیمی دیگر کاربردی ندارد و ممکن است مشکل را بصورت موقتی حل کند و به ندرت باعث باز شدن لوله می‌شوند، اما برگشت پذیری زیادی دارند زیرا ریشه یابی نشده اند و بعدا شما را با دردسر بزرگتری دچار میکند.

چندین روش که در خانه انجام میشود

    باز کردن لوله ها با آب جوش ساده ترین و محتمل ترین راه برای اینکار میباشد.در صورتیکه کف و مواد روغنی باعث گرفتگی بشود این روش جوابگو است.به خاطر داشته باشید که لوله های پلاستیکی در برابر مواد داغ اسیب پذیر هستند.

   دوم باز کردن مسیر لوله آب و فاضلاب با شیلنگ آب است. این مورد می‌تواند کار ساز باشد و مسیر را باز کند اما سختی این کار به مراتب از روش‌های دیگر بیشتر است. برخی نیز با میلگرد این کار را انجام می‌دهند که احتمال شکستگی لوله در این روش نیز زیاد خواهد بود. یک نکته مهم اینکه ممکن است شیلنگ در داخل لوله گیر کند و کار از آنچه که هست سخت‌تر شود.

روش سوم استفاده از مواد شیمیایی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار میگیرد ولی در کنار مزایا،معایبی هم برای لوله ها دارد. یک اینکه به لوله های پلاستیکی آسیب وارد میکند،نکته دوم بوی این مواد تا ساعت ها در لوله ها و محیط خانه پخش میشود که برای سلامتی ضرر دارد . بخاطر داشته باشید در هنگام استفاده از جوهرنمک یا اسید حتما از دستکش و ماسک استفاده شود.

یک وسیله سبک و بی‌دردسر برای لوله بازکنی تلمبه مخصوص است. این وسیله برای گرفتگی‌هایی توصیه می‌شود که سطحی هستند و تازه به وجود آمده‌اند، برای گرفتگی‌های عمقی کارایی ندارد.

موارد مختلفی که بیان کردیم در کنار مزایا،معایب مختلف دیگری داشت که ممکن است علاوه بر آسیب زدن به لوله های فاضلاب شما برای سلامتی تان نیز مضر باشد.اگر از روش های ابتدایی با باز کردن لوله ها نتیجه دلخواه را کسب نکردید حتما با شرکت دکتر لوله یزد تماس بگیرید تا با اعزام کارشناس در محل شما و بازدید و بررسی دقیق زمان و هزینه انجام کار را خدمتتان ارائه بدهند.

یک مورد مهمی که در اینجا حتما باید بگوییم اینکه، در موارد متعددی وسیله‌های ارزشمندی به داخل توالت یا دریچه فاضلاب حمام میفتند که با یک اقدام نادرست دیگر نمی‌توان آن را به دست آورد. افتادن انگشتر و گوشی داخل توالت از موارد شایعی است که بسیار آن را دیده‌ایم. در چنین مواقعی حتما با یک مرکز معتبر تماس بگیرید و خودسرانه فعالیتی را انجام ندهید.

لوله بازکنی 24 ساعته در تمام مناطق استان یزد

از سوالات رایجی که از مرکز لوله بازکنی پرسیده می‌شود زمان رسیدن نیرو و کارشناس به محل است. زیرا در چنین مواقعی زمان اهمیت بالایی دارد. یکی از مهمترین علت رضایت مشتریان از چنین مراکزی رسیدن پرسنل در زمان مقرر شده به محل مورد نظر است. بنابراین در هر ساعت از شبانه روزی که نیاز به این خدمات داشتید می‌توانید به سایت دکتر لوله یزد مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن‌هایی که وجود دارد، با این مرکز در تماس باشید.

یکی از اقدامات مهم دکتر لوله استفاده از تجهیزات به روز برای تشخیص ترکیدگی لوله میباشد.لازم به ذکر است که خدمات فوری برای همه مشتریان در نظر گرفته می‌شود و کارشناسان در محل حضور می‌یابد و مشکل شما را حل می‌کنند. هزینه‌هایی که بابت این کار در نظر گرفته شده  زیر نظر اتحادیه می‌باشد. کلیه افرادی که در محل حضور می‌یابند اصول بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار داده و با دستکش و ماسک کار را انجام می‌دهند. در پایان کار نیز محل را تمیز و ضدعفونی شده تحویل مشتری می‌دهند.

دکتر لوله یزد با سالها تجربه و تخصص آماده است تا در کمترین زمان ممکن و داشتن بهترین تجهیزات و کارشناسان مشکلات گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب شما را بصورت تخصصی انجام بدهد.

آدرس : تمام مناطق استان یزد

تلفن تماس : 09198071050–09123366361

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *