آخرین مطالب

همکاران

بغض و ناراحتی حامد آهنگی از توهین یک کمدین مشهور ایرانی به او/ ویدئو

حامد عنقی متولد 26 تیر 1358 در بندر انزلی بازیگر و مجری است.

وی دارای مدرک کارشناسی و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علم و صنعت است. از بازیگری شروع کرد، حالا می نویسد و اجرا می کند.

حامد انگهی در شهرستان بندر انزلی استان گیلان در خانواده ای نسبتا پرجمعیت (هفت نفر) بزرگ شده و دارای دو برادر و دو خواهر است. زندگی او با فوتبال آغاز شد، در رده جوانان به ملوان بندرانزلی پیوست و در سه رده نوجوانان و جوانان بازی کرد. او در پست فوروارد بازی می کرد.

اما بعد از مدتی ادامه پیدا نکرد. سال دوم راهنمایی در جشن های دهه فجر میکروفن گروه اجرا را در دست گرفتم اما گروه خوب بازی نکرد که این شد طمع معلم حرفه ای و فنی ما.

گفت آقا بازی رو جمع کن اگه نشد میکروفون رو به من بده حامد منم همین کارو کردم موقعی که سر کلاس جعل معلم ها بودم و آواز و تقلید صدا اضافه کردم.

آنجا برای اولین بار بود که متوجه شدم می توانم برای جمعیت زیادی اجرا کنم و این باعث شد که راهم را ادامه دهم.

سپس از سال 1372 در سن 14 سالگی به همراه پسر عموهایم که در دانشگاه سوره تحصیل کرده بودند وارد گروه های تئاتر بندر انزلی شدم.

سپس چند سال بعد با نمایش «درام» به کارگردانی مرحوم محمدعلی عزیری در جشنواره تئاتر دانشجویی استان برنده اولین جایزه بازیگری شدم.

وی در سال ۱۳۸۸ در ۳۱ سالگی پس از اجرای موفق در بهترین برنامه شبکه جام و جم که در شیراز برگزار شد، توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد.

حمید خندان حامد را برای اجرا به کیش برد و از خرداد 1388 هر ماه با برنامه «شب های کیش» در این جزیره روی صحنه می رفت.

حامد عنقی در سال ۱۳۸۵ در سن ۲۸ سالگی با خانم صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر گیلان ازدواج کرد.

این زوج در یک کار مشترک با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند، ثمره این ازدواج تنها یک پسر به نام «آراد» متولد سال 1391 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *