بررسی ارز چند نرخی با حضور فرزین در کمیسیون تلفیق


زارع در تشریح جلسه صبح امروز؛


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1404 جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.






رحیم زارع در تشریح جزئیات جلسه پیش از ظهر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1404 گفت: کمیسیون در جلسه صبح امروز به مفاد و تبصره های لایحه بودجه از قبیل حقوق و دستمزد و تناسب مستمری بگیران رسیدگی کرد. حقوق و میزانی که دولت در لایحه دیده است. .

وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص مطالبات گندمکاران در بودجه بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: در این جلسه پیش بینی مطالبات گندمکاران در سال آینده نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به بهداشت، مسکن و حمل و نقل در بودجه تصریح کرد: بنابراین احکام و تبصره های این بندها در جلسه صبح امروز کمیسیون با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1404 ادامه داد: همچنین در این جلسه در خصوص میزان مالیات تولید و میزان مستمری مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های خانواده ها بحث و بررسی شد. شهدا

زارع با اشاره به بررسی موضوعات مرتبط با هدفمندی یارانه ها در جلسه فوق تاکید کرد: همچنین در این جلسه در خصوص مباحث مربوط به عدم تعادل انرژی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه مذکور حضور داشت و گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد. وی گفت: در حال حاضر رئیس کل بانک مرکزی با حضور در کمیسیون تلفیق، گزارشی از موضوعات مربوط به ارز چند نرخی را به نمایندگان ارائه می کند تا طی تصمیمات بودجه ای، چند نرخ ارز به صورت پلکانی تعیین شود. حرکت پله ای به منظور ایجاد ثبات لازم در این بخش به 2 نرخ تبدیل شده است.

زارع تاکید کرد: در این مذاکرات اعضای کمیسیون دغدغه های خود را در زمینه های انرژی، صنعت و معدن، مسکن، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی مطرح کردند. انشالله عصر امروز کمیسیون در مورد لایحه بودجه کل سال 1404 تصمیم گیری خواهد کرد. لایحه کل بودجه چه با تصویب نمایندگان و چه با مخالفت نماینده، کمیسیون گزارش فعالیت خود را به صحن علنی شورای وزیران ارائه می کند تا فردا با حضور رئیس جمهور کل بودجه بررسی شود. در مجلس

خانه ملت







۰