برتری پرگل ایران برابر گواتمالا

در ادامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2024، تیم ملی ایران در دومین بازی خود از ساعت 16 به مصاف گواتمالا رفت و با نتیجه 9 بر 4 پیروز شد.

این دومین پیروزی شاگردان شمسایی بود که با 6 امتیاز در صدر گروه قرار گرفتند.

ترکیب اصلی ایران: سعید مومنی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی، محمدرضا سنگ سفیدی

ترکیب اصلی گواتمالا: خوزه ریس، ادگار سانتیسو، ماروین ساندووال، جانی دیاس، فرناندو کامپایناک

گزارش بازی

در حالی که در ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران بود، در دقیقه 5 گواتمالا به گل رسید اما تنها یک دقیقه بعد احمد عباسی با یک ضربه زیبا بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه باز هم بازیکنان ایران روی دروازه حریف موقعیت هایی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 10 سالار آقاپور با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه حریف کرد. تنها سه دقیقه بعد حسین طیبی گل سوم ایران را به ثمر رساند.

اما تنها یک دقیقه بعد گواتمالا روی اشتباه مومنی گل دوم خود را به ثمر رساند تا بازی 3-2 شود. در دقیقه 5 ایران از روی نقطه پنالتی دوم صاحب یک شوت شد که سعید احمد عباسی نتوانست توپ را به ثمر برساند. در نهایت در 30 ثانیه مانده به پایان نیمه اول، ساندوال گل سوم گواتمالا را به ثمر رساند تا بازی در این نیمه به تساوی کشیده شود.

در ابتدای نیمه دوم و در لحظات ابتدایی سالار آقاپور گل چهارم را به ثمر رساند تا ایران بار دیگر به برتری برسد. در دقیقه 13 و لحظاتی پس از گل پنجم، احمد عباسی موفق شد گل ششم ایران را به ثمر برساند.

مهدی کریمی در ادامه آتش بازی بازیکنان ایران موفق به زدن گل هفتم شد. البته این پایان کار شاگردان شمسایی نبود و در عرض 4 دقیقه پابان حسین طیبی گل هشتم ایران را به ثمر رساند.

در لحظات پایانی و 45 ثانیه مانده به پایان بازی، سعید احمد عباسی گل نهم ایران را به ثمر رساند تا در این بازی هت تریک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *