برای خرید کالا آسان و راخت وام بگیر

بانک آینده وام کارت اعتباری با سقف 200 میلیون تومان و نرخ سود 23 درصد به مشتریان خود ارائه می کند. این وام در چهار سطح برنز، نقره، طلا و رزگلد ارائه می شود و مشتریان بسته به نیاز خود می توانند یکی از این سطوح را انتخاب کنند. مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه تعیین شده است و برای دریافت آن به ضامن رسمی و واریز 10 درصد مبلغ وام نیاز است.

خدمات بانک و بیمه: بانک آینده به عنوان یکی از بانک های پیشرو در ارائه خدمات مالی به مشتریان خود وام کارت اعتباری ارائه می کند. این وام با سقف 200 میلیون تومان و کف 50 میلیون تومان و قابل انتخاب توسط مشتریان در چهار سطح مختلف ارائه می شود. این سطوح شامل برنز، نقره، طلا و رزگلد می باشد و مشتریان بسته به نیاز و شرایط مالی خود می توانند یکی از این سطوح را انتخاب کنند.

سود این وام با نرخ 23 درصد محاسبه شده و مشتریان می توانند بازپرداخت آن را تا 60 ماه تعدیل کنند. به عنوان مثال برای وام 200 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 60 ماهه، اقساط ماهانه 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان خواهد بود. کل سود پرداختی برای این وام 138285653 تومان برآورد شده است.

مشتریان برای دریافت این وام باید 10 درصد از مبلغ وام را به عنوان سپرده قرض الحسنه نزد بانک مسدود کنند. همچنین برای ضمانت وام به ضامن رسمی نیاز است. متقاضیان نباید سابقه بدهی به بانک یا چک برگشتی داشته باشند و قبلا از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نکرده باشند.

وام خرید کالای بانک آینده شامل هزینه هایی مانند حق اشتراک سالیانه و بایگانی به مبلغ 3.100.000 تومان می باشد. این وام با تسهیلات متنوع و جذاب، فرصت مناسبی را برای خرید کالاهای مورد نیاز با شرایط مالی مناسب فراهم می کند./جهان صنعت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *