با دستور شهریاری؛ حسینی از حضور در تمرین استقلال منع شد

پس از دستور احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، سیدحسین حسینی کاپیتان آبی پوشان از حضور در تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش بازماند.

این تصمیم عجیب احمد شهریاری احتمالا مربوط به مصاحبه انتقادی سیدحسین حسینی پس از دیدار با هواداران است. کاپیتان استقلال در آن مصاحبه به شدت از عملکرد مدیران استقلال به خصوص در خصوص جذب بازیکنان بوسنیایی انتقاد کرده بود و از پرداخت 10 میلیارد تومان به این دروازه بان بوسنیایی برای جدایی از استقلال خبر داده بود.

البته باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به صحبت های حسینی واکنش نشان داد و ادعای او را تکذیب کرد. در این بیانیه ضمن دعوت از حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، نوشته شده است: برخلاف اظهارات بی اساس مبنی بر پرداخت مبلغ گزاف برای فسخ قرارداد این دروازه بان بوسنیایی، ضمن تکذیب این موضوع، به اطلاع هواداران محترم باشگاه استقلال می رساند، زیرا هیچ گونه غرامت یا حق فسخی به این بازیکن پرداخت نشده و با این بازیکن قراردادی منعقد نشده است سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل اظهارات کذب به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت می شود.

حالا با توجه به اتفاقی که امروز برای کاپیتان استقلال افتاد، به نظر می رسد او در دیدار فردا مقابل ذوب آهن حضور نداشته باشد و خالدآبادی به جای او به میدان برود. استقلال و ذوب آهن فردا (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *