پرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک ملی به همه

با داشتن یک ضامن یکروزه وام بگیر

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن حساب میانگین می توانند در قالب طرح «مهریار» درخواست وام 300 میلیونی کنند. این وام یک وام خوب است و فقط کارمزدی از آن دریافت می شود.

به گزارش رده بندی، اشخاص حقوقی که تمایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به طور متوسط ​​سه ماه حساب ایجاد کنند. اشخاص حقوقی برای انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه ای در اختیار آنها قرار دهند تا کارمندان پس از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه نسبت به دریافت وام اقدام کنند. ضمانت اصلی دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی است. کارمزد این تسهیلات چهار درصد اعلام شده است و متقاضیان می توانند تا 36 ماه پس از دریافت آن نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

در صورتی که بانک کل مبلغ وام را با نرخ کارمزد تعیین شده و حداکثر مدت بازپرداخت به مشتری اعطا کند، مبلغ هر قسط برای وی 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 196 هزار تومان خواهد بود. جمع مبلغ وام و نرخ کارمزد 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است.

هدف از تاسیس بانک کارز الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شریعت اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از سال 1386 در راستای رسیدن به هدف خود اقدام به ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان مجاز خود نموده است.

در حال حاضر بانک مهر ایران 504 شعبه فعال در سراسر کشور دارد که از این تعداد 314 شعبه مربوط به شهرستان هاست./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *