آخرین مطالب

همکاران

با افتتتاح حساب 10 میلیونی وام بدون ضامن بگیرید

بانک دی طرح های تسهیلاتی زیادی برای مشتریان خود تدارک دیده است که یکی از آنها طرح «باران» است. بر اساس این طرح به مشتریان واجد شرایط تا سقف 300 میلیون تومان بدون بهره پرداخت می شود.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه ویژه افتتاح کرده باشند. متقاضیان باید پس از افتتاح حساب قرض الحسنه 10 میلیون تومان در آن نگهداری کنند تا بتوانند برای این تسهیلات اقدام کنند. این طرح یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد. ضمانت اصلی دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است. پس از دریافت این وام، بازپرداخت آن در حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه امکان پذیر خواهد بود.

مردم پس از دریافت این وام باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان بر اساس نرخ کارمزد اعلام شده و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط پرداخت کنند. سود کل این وام 36 میلیون تومان است. کل مبلغ تسهیلات و سود آن به 336 میلیون و 300 هزار تومان می رسد.

آشنایی با برخی از خدمات جدید بانک دی

یکی از بانک های خصوصی و فعال ایرانی بانک دی است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد.این مجموعه در حال حاضر بیش از 91 شعبه و 1200 کارمند دارد که خدمات بانکی و پولی مجاز را به مشتریان در نقاط مختلف کشور ارائه می کنند. این مجموعه دارای انواع خدمات نوین بانکی اعم از سپرده و سرمایه گذاری، بانکداری نوین و همچنین ابزار بازار سرمایه، ضمانت نامه، سپرده گذاری و خدمات ارزی، بانکداری تعدیل شده و انواع کارت های الکترونیکی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *