آخرین مطالب

همکاران

با افتتاح حساب در بانک سرمایه وام با اقساط 1 میلیونی بگیرید

به گزارش رده بندی، آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که تمایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه را دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه، سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این افراد علاوه بر افتتاح حساب، به سپرده گذاری سه ماهه نیز نیاز دارند. ضمانت اصلی دریافت این وام، ارائه ضامن است. این وام سودی ندارد و مدت بازپرداخت آن حداکثر به 36 ماه می رسد.

با در نظر گرفتن مبلغ تسهیلات، مدت پرداخت اقساط و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط به یک میلیون و 128 هزار و 953 تومان می رسد. سود کل این وام 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان است. مجموع تسهیلات و سود آن به 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان می رسد.

نگاهی به برخی از دستاوردهای بانک سرمایه در سال های فعالیت

بانک سرمایه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد. این بانک با هدف ارائه خدمات نوین بانکی، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آنان، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و استفاده از سرمایه های سرگردان و تخصیص بهینه آن به منظور پاسخگویی به سرمایه گذاران می باشد. نیازهای مالی بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب. برای سرمایه گذاری تاسیس شده است.

این بانک در سال های فعالیت خود به دستاوردهای زیادی دست یافته است که از آن جمله می توان به لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی برتر در سال 1396، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس بهترین مدیر روابط عمومی و … اشاره کرد. اشاره کرد./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *