آخرین مطالب

همکاران

باید به نتیجه نگرفتن تیم‌های باشگاهی در آسیا رسیدگی شود

احمد دنیا مالی در حاشیه مراسم تجلیل از باشگاه های برتر و برگزیده استان های کشور گفت: امروز آخرین روز از هفته تربیت بدنی است و با برگزاری این مراسم خواستیم از زحمات بخش خصوصی در حوزه ورزش ما حدود 33 هزار باشگاه ثبت شده داریم و معتقدیم باید شرایطی را فراهم کنیم تا باشگاه ها از نظر امکاناتی که ارائه می دهیم از شرایط بهتری برخوردار شوند.

وی گفت: اگر بخواهیم سرانه ورزش در حوزه عمومی را افزایش دهیم، قطعا باید نگاه جدی به باشگاه ها داشته باشیم. البته این نگاه ما به این معنا نیست که فقط ورزش را پولی می کنیم، باید مراقب باشیم که در کنار یک سری امکانات ورزشی که در اختیار دولت است، شرایط به گونه ای باشد که برای مردم به خصوص جوانان گران نباشد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که ورزشگاه 4 میلیون و 500 هزار نفری قم آسیب دیده و سال گذشته سقف این ورزشگاه به دلیل بارش برف ریزش کرده است. تکلیف این ورزشگاه چه زمانی مشخص می شود؟ تلاش می کنیم برای تکمیل اماکن ورزشی نیمه کاره حتی آنهایی که پیشرفت فیزیکی آنها زیاد نیست از دولت مجوز بگیریم. برای پیگیری اینگونه مسائل با نمایندگان ویژه هر استان جلسه داریم تا مکان هایی که تعطیل هستند و مشکل دارند سریعتر از نظر منابع مالی تامین شود و با استخدام پیمانکار زودتر به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مصاحبه ای انجام داده مبنی بر اینکه ما نمی خواستیم استقلال را تحویل بگیریم و باعث ناراحتی هواداران استقلال شدند، آیا شما وارد این موضوع شدید یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: به این موضوع توجه داریم، خوشبختانه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از نظر منابع مالی مشکلی ندارند. مشکلات مدیریتی وجود دارد که با آن مواجه هستیم اما هواداران مطمئن باشند که ما بی تفاوت نیستیم. وقتی تیم ها از مرزها خارج می شوند برای من مهم نیست اسم آن تیم چیست، مثل تیم ملی است. با توجه به اینکه تیم های ما در خارج از ایران نتایج مورد نظر هواداران را نمی گیرند باید به آن رسیدگی شود. با توجه به بحث واگذاری، این کار مرجع قانونی دارد و ما با توجه به موضوع به این باشگاه در حوزه های مدیریتی کمک می کنیم اما این به معنای دخالت نیست زیرا معتقدیم باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: چون این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) مهم هستند و همچنان سهامدار داریم و سهام نیز مدیریتی است، در صورت نیاز که امیدوارم نیاز نباشد به صورت عملیاتی رسیدگی می کنیم.

دنیامالی در پایان درباره میزبانی ایران از فوتبال گفت: در تلاش هستیم یک سری زیرساخت ها را آماده کنیم. شرایط میزبانی بستگی به شرایط کشور دارد و ما مرتب این موضوع را پیگیری می کنیم، شرایط ما الان عادی است، در هر صورت می توانیم میزبانی را داشته باشیم. امیدوارم این وضعیت به زودی حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *