بازار سکه عجیب شد | افزایش شوکه کننده یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی قیمت سکه

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران گفت: قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی طی 10 روز گذشته 115 دلار افزایش داشته که منجر به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی

نادر بذرافشان روز سه شنبه درباره تحولات بازار طلا و سکه در روزهای اخیر افزود: در 10 روز گذشته قیمت هر اونس طلا از 2520 دلار به 2634 دلار افزایش یافته که 115 دلار افزایش نشان می دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه در چنین شرایطی شاهد افزایش تقاضا برای خرید زیورآلات و مصنوعات طلا نیستیم و بازار در شرایط عادی قرار دارد، گفت: امروز شاهد افزایش تقاضا برای خرید زیورآلات و مصنوعات طلا هستیم. قیمت هر اونس طلا 13 دلار افزایش یافت. روز دیگر را تجربه کرد.

وی با یادآوری اینکه قیمت طلا در بازارهای جهانی متاثر از تحولات سیاسی و اقتصادی است، تصریح کرد: افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی تاثیر خود را بر بازار داخلی می گذارد.

بذرافشان با اعلام قیمت امروز معاملات طلا در بازار تهران گفت: هر گرم طلای 18 عیار امروز با 73 هزار تومان افزایش به 3 میلیون و 894 هزار تومان رسید، سکه طرح جدید با یک میلیون و 450 هزار تومان افزایش به 46 میلیون رسید. 400 هزار تومان. سکه طرح قدیم با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۴۱ میلیون تومان، نیم سکه و ربع سکه ۶۰۰ هزار تومان ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۱ افزایش یافت. میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: اکنون حباب سکه تمام بهار آزادی با 550 هزار تومان افزایش به 8.35 میلیون تومان رسیده است.

به گفته وی، امروز هر مثقال نقره 30 دلار و 98 سنت و هر گرم نقره 59 هزار و 900 تومان مبادله شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *