آخرین مطالب

همکاران

باران کوثری ممنوع الحضور شد

احمد بهرامی کارگردان فیلم سینمایی «شهر خاموش» در میزگرد تحلیلی این فیلم گفت: طرحی در فیلم داریم که جرات ضبط آن را نداشتم و به فکر بدلکار بودیم و باران را دوست نداشتم. کوشاری در آن موقعیت باشد، اما باران در موقعیت خطرناکی ایستاد و او شجاعانه ایستاد». و ما دوباره این وضعیت را تکرار کردیم.

وی افزود: متاسفانه باران کوثری امروز نه تنها ممنوع الکار است بلکه به من اعلام کردند که ممنوع الحضور است. من به پزشکان امید دارم و دوبار به او رای دادم و به امید تغییر روی رای خود ایستادم. سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد آنها را حذف کرد و در نهایت یک پوستر دیگر گرفتیم و بیلبوردها را گم کردیم. اولین بار بود که با بازیگری در این سطح کار می کردم و او یک ساعت قبل از من روی صحنه بود.

طهماسابی با اشاره به بازی خوب باران کوثری در شهر خاموش تصریح کرد: حضور باران کوثری در شهر خاموش یکی از بازی های او به حساب می آید. او چهره ای آشناتر برای مخاطب است و می تواند مخاطب را بیشتر به تماشای این گونه آثار ترغیب کند.

حتی حضور چنین چهره هایی در چنین آثاری مهمتر از حضور آنها در تئاتر است. بسیاری از تماشاگران سینما فیلم های خود را بر اساس بازیگران انتخاب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *