اکران «برف آخر» با بازی امین حیایی و «استاد» با موضوع جنبش «می‌ تو»

هفدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه 25 شهریور در خانه سینما برگزار شد و قرارداد گروهی فیلم های «لختگی»، «استاد» و «آخرین برف» به ثبت رسید.

بر اساس مصوبه این نشست، فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی توسط «خانه فیلم» زیر نظر پردیس ملت اکران می شود. این فیلم در سال 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و برنده چهار جایزه شد. سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امین حیایی، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره پردازی از جوایز این فیلم بود. همچنین جایزه ویژه هیئت داوران به «براف آخیر» تعلق گرفت.

در «آخرین برف» که داستانی متفاوت از زندگی یک دامپزشک در منطقه ای با هوای برفی است. لادن مستوفی و ​​مجید صالحی هم بازی کرده اند.

در جلسه شورای اصناف همچنین اعلام شد فیلم «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقانپور و تهیه کنندگی مهدی ودادی توسط «نسیم صبا» به سرپرستی پردیس مگامال و فیلم «استاد» به کارگردانی سیدماد حسینی پخش شده است. به تهیه کنندگی بهروز افخمی از شبکه «بهمن» پخش سبز به سرپرستی پردیس مگامال اکران می شود.

«استاد» روایتی از حرکت معروف به «من هم» با بازی حسن معجونی را روایت می کند.

در این جلسه مقرر شد اکران فیلم سینمایی «لختگی» از چهارشنبه 7 شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شود. در خبر منتشر شده این فیلم به عنوان یک اثر اجتماعی معرفی شد که نادر فلاح، گیتی قاسمی، مهدی کوشکی، نسیم ادبی، سیامک صفری، توماج دانش بهزادی، مریم مومن و امیررضا دلاوری در آن به ایفای نقش پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *