خبرگرافی

آخرین مطالب

همکاران

انعقاد ۱۱ قرارداد و تفاهم‌نامه ساخت داخل قطعات محصولات ایران خودرو با سازندگان شبکه تامین

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، در راستای راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخلی قطعات و همزمان با تشکیل جدول ساخت داخلی قطعات در غرفه ساپکو در تهران اینترنشنال. نمایشگاه قطعات خودرو، 5 قرارداد دوجانبه ساخت داخلی و تعمیق ساخت، امضای قطعات توسط مدیران عامل طرفین و همچنین 6 تفاهم نامه دوجانبه و سه جانبه ساخت قطعات به امضای مسئولان ذیربط در ساپکو و قطعه رسید. تولید کنندگان

در این مراسم قرارداد مه شکن هالوژن H8، واحد کنترل ایربگ و شیرهای CVVT با شرکت های سازنده و همچنین قرارداد تعمیق قطعات سانروف و توربوشارژر و افزایش تیراژ تولید توربوشارژر با دو شرکت قطعه ساز منعقد شد.

همچنین شش تفاهم نامه بین ساپکو و شرکت های توانمند داخلی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه ها که مبنای و آغاز همکاری جدی و الزام آور ساپکو با قطعه سازان دانش بنیان است که متقاضی بومی سازی قطعات ارائه شده در جداول تولیدی ساپکو، قطعات شمع سوزنی، پنل های ال ای دی چند رسانه ای، ایربگ هستند. بادگیر، ریل سوخت گاز و کولیس برقی در اولویت هستند. طرح های خودکفایی و بومی سازی شرکت های توانمندسازی داخلی قرار گرفت.

امضای قرارداد و تفاهم نامه مذکور در راستای تقویت و توسعه همکاری های ساپکو و شرکت های دانش بنیان و بهره مندی کامل از توان تولید و ساخت داخل در سطح کشور و توسعه ساخت داخل انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *