آخرین مطالب

همکاران

انتقاد تند سرمربی تایلند از بازیکنان فوتسال ایران و فرانسه

دیدار شب گذشته (یکشنبه) تیم های ملی ایران و فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال بدون شک جنجالی ترین اتفاق این دوره از مسابقات تا به امروز بود. این اتفاق نیفتاد، اما آنچه انتقادات و اعتراضات بسیاری را به همراه داشت، عدم تمایل دو تیم به ایجاد موقعیت گلزنی بود و همین امر باعث شد تا آنها متهم شوند که عمداً برای باخت انجام نداده و در کنار جدول برای صعود به لیگ برتر قرار نگرفته اند. فینالی که برزیل در آن حضور دارد. . بارزترین شواهد این اتهام در دقیقه 27 زمانی شکل گرفت که دروازه بان فرانسوی به شکلی ابتدایی پای خود را از مسیر ضربه سالار آقاپور خارج کرد تا توپ نه تنها او، بلکه او نیز وارد دروازه شود. هم تیمی ها تلاش ویژه ای کردند تا دفاع نکردند.

در نهایت فرانسوی ها شکست خوردند و به هدف خود یعنی دوری از رویارویی با برزیل قبل از فینال دست یافتند. آنها پس از ایران به عنوان تیم دوم گروه F برای مصاف با تایلند راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در صورت پیروزی به مصاف برنده نبرد پاراگوئه و افغانستان خواهند رفت. ایران در مرحله بعد به مصاف مراکش می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده برزیل و کاستاریکا می رود.

این اتفاق اما واکنش‌های انتقادی به همراه داشت، روزنامه اسپانیایی مارکا به نقل از میگل رودریگو، سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند نوشت: هر اتفاقی که در 27 سپتامبر (روز بازی تایلند و فرانسه) بیفتد، باید بپذیریم که ما ضعیف ترین طرف هستیم. ما در ماجرایی هستیم که امروز در بخارا اتفاق افتاد، اما من می گویم فرانسه، ما با کمال میل آماده رویارویی با شما هستیم، اما بازیکنان و مربیان فرانسه و ایران ورزش ما را بدنام کردند، شما ننگ دنیا هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *