ام جی ویندزور معرفی شد، یک هاچ‌بک کوچک، الکتریکی و ارزان

به گزارش بازار، برند انگلیسی Morris Garage که هم اکنون متعلق به سایک موتورز چین است، از مدل جدیدی به نام MG Windsor رونمایی کرد. این خودرو یک هاچ بک ارزان قیمت و برقی است که برای بازار هند معرفی شده است. بنابراین مشتریان اروپایی شانس استفاده از این خودرو را نخواهند داشت. این خودرو در واقع نسخه اصلاح شده Baojun Cloud است.

MG Windsor مزایای زیادی برای مصرف کنندگان دارد. طراحی بیرونی مدرن، تجهیزات رفاهی و ایمنی و قیمت پایین از جمله دلایل تمایز این خودرو است. در نمای جلویی این خودرو شاهد چراغ های LED متصل به یکدیگر هستیم که امضای اصلی طراحی خودروهای امروزی است. برند MG نیز در قسمت جلویی نورپردازی شده است. دستگیره‌های درها کاملاً هم سطح با بدنه هستند تا عملکرد خودرو را بهبود بخشند. این خودرو دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی و سانروف می باشد. طراحی چراغ های عقب این خودرو نیز پیچیده است و ما را به یاد نیسان مورانو دو دهه پیش می اندازد.

بنابراین با وجود قیمت ارزان ام جی ویندزور، اصلاً ارزان به نظر نمی رسد. ابعاد ام جی ویندزور نیز برای مصرف کنندگان راضی کننده است. این خودرو با فاصله بین دو محور 2.7 متر و حجم صندوق عقب 604 لیتر گزینه بسیار مطلوبی برای مصرف کنندگان به حساب می آید. این خودرو ظرفیت پنج سرنشین را دارد و با ارائه تجهیزاتی مانند صفحه نمایش 15.6 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی مسافران خود را سرگرم می کند.

مشخصات فنی MG Windsor

تک موتور الکتریکی با 136 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور وظیفه تامین نیروی این خودرو را بر عهده دارد. قدرت و گشتاور در این خودرو توسط یک گیربکس تک سرعته به محور جلو ارسال می شود. پک باتری با ظرفیت 38 کیلووات ساعت وظیفه تامین نیروی موتور الکتریکی ام جی ویندزور را بر عهده دارد. این خودرو با یک بار شارژ قادر است مسافتی معادل 331 کیلومتر را طی کند. این باتری ها از شارژ سریع 50 کیلوواتی پشتیبانی می کنند.

قیمت پایه ام جی ویندزور 10700 یورو (702 میلیون تومان) است. فروش این خودرو از ابتدای مهرماه در هند آغاز می شود. مشتریان می توانند این خودروی الکتریکی کوچک را در سه نوع Excite، Exclusive و Essence خریداری کنند. باتری های این خودرو با گارانتی مادام العمر به مشتریان عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *