امارات خطرناک‌تر از همیشه؛ ایران در آستانه سخت‌ترین بازی تاریخ دو تیم

امارات نه تنها به خاطر برد 3-1 مقابل قطر بلکه به دلیل ضعفی که تیم ملی در اولین بازی خود مقابل قرقیزستان نشان داد، خطرناک تر از همیشه است.

در شرایطی که تیم ملی بازیکنانی چون رامین رضاییان و احمد نوراللهی را حداقل در وضعیت بهتری نسبت به همتایان خود دارد اما در بهره برداری از آنها ناکام هستند.

اگر رامین رضاییان واقعا پیر است شجاع خلیل زاده از او کوچکتر است؟ یا واقعا کدام یک از بازیکنان ما بهتر از احمد نوراللهی در پست هافبک میانی بازی می کند؟ از این موضوع بگذریم، امارات بعد از سال ها افت فوتبال آسیا حالا بعد از جام ملت ها خودش را تقویت کرده است.

امارات را در جام ملت ها 2-1 بردیم و داور 3 بار مقابل این تیم گل های ما را مردود اعلام کرد. نه ما یک تیم هستیم و نه امارات، ضعیف شده ایم و بدون شک امارات در اولین بازی مقدماتی جام جهانی در این مرحله بهتر از ما عمل کرده است.

البته فوتبال هزار داستان دارد و ممکن است در بازی های آینده به یکباره عملکرد ما بهتر شود اما به هر حال آنچه امروز مشخص است این است که تیم ملی فوتبال کشورمان سخت ترین بازی ممکن را در تاریخ بازی هایش مقابل امارات می خواهد. و با یکی از آماده ترین امارات روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *