افزایش همکاری‌های گروه سایپا و بانک رفاه کارگران

افزایش همکاری‌های گروه سایپا و بانک رفاه کارگران

به گزارش بازار به نقل از سایپان نیوز، جواد طوسعلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جلسه ای که با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد، ضمن بررسی راهکارهای تقویت همکاری ها و رفع موانع و مشکلات، گفت: : گروه سایپا گردش مالی بالایی دارد و بنابراین این امر می تواند در تعامل با بانک ها تاثیر مثبت داشته باشد.

وی با توجه به مشکل نقدینگی در صنعت افزود: با وجود مشکلات مالی در صنعت و به منظور پاسخگویی به تعهدات ایجاد شده و همچنین تامین مالی در زنجیره تامین، نیاز به حمایت و مساعدت کشور احساس می شود. شبکه بانکی .

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: امسال حدود 20 هزار خودرو از تعهدات قبلی سایپا کاهش یافته و بیش از 110 هزار خودرو تحویل مشتریان شده است و برای ادامه این مسیر به حمایت شبکه بانکی نیاز است.

وی افزود: برنامه های متعددی در زمینه افزایش تولید محصولات فعلی، معرفی و عرضه محصولات جدید، واردات خودرو، معرفی نیروهای محرکه جدید و… در حال انجام است که با کمک شبکه بانکی این مسیر بهتر پیش خواهد رفت.

اسماعیل للقانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با بیان اینکه این بانک آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با گروه خودروسازی سایپا را دارد، گفت: سال 1403 که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، طراحی شده است تا بتوانیم استفاده از ظرفیت های مردمی و تامین نیازهای مالی واحدهای صنعتی در قالب طرح های جدید. قاعدتا این موضوع به ما کمک می کند تا بیش از پیش در کنار شرکت سایپا باشیم.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران خود را موظف به کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی کرده است، اظهار داشت: با توجه به توانایی هایی که در گروه سایپا وجود دارد به نظر می رسد جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر باشد و در در آینده نزدیک شاهد رشد مضاعف خواهیم بود. فعالیت شرکت سایپا خواهیم بود.

مدیرعامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در زمینه تامین مالی ریالی-خارجی، سفته، سپرده های گواهی ویژه و ال سی داخلی می تواند در سطح مناسب به گروه سایپا خدمات ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *