آخرین مطالب

همکاران

استان گیلان، میزبان بیست و دومین نمایندگی استاندارد برند لاماری

به گزارش بازار، این نمایندگی با هدف تامین محصولات شرکت آرین پارس موتور، توسعه شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری، در مساحتی بیش از 1300 متر در کیلومتر 4 رشت انزلی آغاز به کار کرد. و همچنین جلب رضایت مشتریان

علاوه بر نمایشگاه لاماری، خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت محصولات میتسوبیشی و لاماری نیز در نمایندگی لاماری خانه خودرو شمال کد 1302 ارائه می شود. این نمایندگی با بهره گیری از تجهیزات به روز و با بکارگیری تیم متخصص، خدمات پس از فروش متنوعی را ارائه می دهد.

در مراسم افتتاحیه این نمایندگی، محمد صابر قورویان، مدیر فروش لاماری با ابراز خرسندی از افتتاح بیست و دومین نمایندگی استاندارد برند لاماری، اظهار داشت: کیفیت و مشتری مداری از اصول اساسی بنیانگذاران گروه آرین است و این اصل نه تنها در بحث تولید خودرو بلکه همواره در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز مورد توجه بوده است.

مدیر فروش لاماری با اشاره به اهداف این شرکت برای افتتاح نمایندگی در سال 1302 خانه خودرو شمال، اظهار داشت: استان گیلان با جمعیتی بالغ بر 2.5 میلیون نفر یکی از استان های هدف عرضه آرین پارس موتور است. محصولات تحت برند “لاماری” است علاوه بر این با توجه به استقبال از محصولات لاماری در این استان، ضرورت ایجاد نمایندگی استاندارد برای ارائه خدمات با کیفیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تامین قطعات احساس شد. خیلی زیاد

قراییان در ادامه افزود: شرکت خانه خودرو شمال یکی از شرکت های موفق و شناخته شده در حوزه خودروسازی استان گیلان است که به همین دلیل به عنوان نماینده شرکت آرینپارس موتور انتخاب شد و در همین راستا پس از گذشت چندین ماه از فرآیندهای استانداردسازی، این نمایندگی با حضور مردم استان گیلان افتتاح شد.

وی همچنین توسعه شبکه استاندارد نمایندگی ها را از اهداف لاماری عنوان کرد. در این راستا طی سال جاری و آینده و با توسعه سبد محصولات، ارائه خدمات به مشتریان نیز تقویت خواهد شد.

در این مراسم سروش امل صالح یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت خانه خودرو شمال ضمن قدردانی از شرکت آرین پارس موتور گفت: در طول 15 سال فعالیت شرکت خانه خودرو شمال همواره تلاش کرده ایم تا همچنین با همکاری شرکت های اصیل خودروسازی سعی در جلب اعتماد مردم داشته ایم.

سروش امل صالح با بیان اینکه ساختن نام خوب سخت اما حفظ آن دشوارتر است، ادامه داد: خانه خودرو شمال با نمایندگی 1302 مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و از آنجایی که شرکت آرین پارس موتور یکی از شرکت های معتبر و قابل اعتماد است. برای مردم است، بنابراین سعی می کنیم بهترین خدمات را در این نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *