آخرین مطالب

همکاران

آغاز پژوهش فیلم شهید یحیی سنوار

سعید الهی تهیه کننده سینما با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ترور ناجوانمردانه این مبارز شهید فلسطینی، فیلمی از زندگی و شخصیت او از بدو تولد تا شهادت و بر اساس راه جهاد و تلاش های مردمی است. چند دهه گذشته در زمان حیات و اسارت او انشالله ساخته خواهد شد

وی افزود: با توجه به شرایط خاص زندگی شهید یحیی سنور از زمان حضور در اردوگاه در سنین کودکی و نوجوانی، تحصیلات، دوران اسارت، فعالیت های وی در طول 25 سال حضور در زندان های رژیم صهیونیستی و در نهایت خاص بودن وی. مبادله، مبارزه و شهادت، تولید یک فیلم پرتره می تواند مبارزات مردم فلسطین را به صورت روایی بیان کند.

تهیه کننده مستند «قوی دل» با اشاره به صحبت های اولیه برای تحقیق و سپس نگارش فیلمنامه، گفت: این فیلم جدای از پرتره شهید «سنوار» می تواند گزیده ای از وقایع و اتفاقات دهه های قبل را در این مستند به نمایش بگذارد. سرزمین های اشغالی به ویژه منطقه غزه. .

این کارشناس فرهنگ و سینما افزود: با امید به خداوند متعال تلاش خواهیم کرد تا با جذب منابع مالی و انتخاب همکاران مجرب و علاقه مند، این پروژه سینمایی را با توجه به افتخار سرافرازان جبهه شهید مقاومت به سرمنزل مقصود برسانیم. از

به گفته الهی، اسامی گروه پژوهشی و نویسندگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

فیلم سینمایی «میرو» به تهیه کنندگی سعید الهی به تازگی موفق به دریافت جایزه و گواهی طلایی آموزش از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شده است. همچنین سال گذشته جایزه سیمرغ بلورین بهترین مستند جشنواره جهانی فیلم فجر به مستند بلند «قوی دل» متعلق به وی تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *