آشتی کنان سردار آزمون و مربی شارجه در سالن بوکس!

آزمون که در دقیقه 77 تعویض شده بود، پس از گل دوم تیمش که توسط کارتابیا در دقیقه 87 به ثمر رسید، به شادی هم تیمی هایش پیوست، اما در بازگشت به نیمکت تیمش، مربی سرشناس رومانیایی الشارجه را بوسید. ، اولاریو کوزمین که باعث عصبانیت شدید این مربی، نیمکت و بازیکنان حریف شد.

پس از آن داور هم کوزمین و هم سردار آزمون را اخراج کرد. حال روزنامه امارات الیوم با انتشار تصویری از دیدار و آشتی این دو نفر در گزارشی نوشت:

اولاریو کوزمین سرمربی شارجه پس از مشاجره ای که در دیدار دو تیم در هفته ششم لیگ حرفه ای ADNOC رخ داد، با سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی آشتی کرد. این بازی با نتیجه 2-1 به سود الاهلی شباب به پایان رسید اما در جریان آن شاهد حواشی و جر و بحث هایی بودیم که منجر به اخراج سرمربی شارجه و انتقال وی به سکوها شد.

روزنامه الامارات الیوم به تصویری دست یافت که کوزمین و سردار را در کنار هم نشان می دهد. این دو امروز در سالن بوکس با هم بودند و با لبخند پرونده را بستند. این آشتی کمتر از 24 ساعت بعد از بازی عصر یکشنبه در ورزشگاه رشید دبی برگزار شد.

در جریان بازی پس از اعلام یک ضربه پنالتی از سوی داور به سود شباب الاهلی، مشاجره کوچکی روی داد. در حالی که نیمکت و کادر فنی شارجه از تصمیم داور ناراحت بودند، سردار به عنوان گلزن این تیم به سمت آنها رفت و به شادی پرداخت. اتفاقی که باعث ناراحتی سرمربی رومانیایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *