آتیلا پسیانی با «سکوت و سلام» به خانه هنرمندان ایران می‌آید

همزمان با اولین سالگرد درگذشت آتیلا پسیانی، گالری محیط خانه هنرمندان ایران مجموعه ای از قاب های خاطره انگیز از نقش های آتیلا پسیانی در سینمای ایران را با عنوان نمایشگاه «سکوت و آرامش» به نمایش می گذارد. این رویداد در 26 اکتبر 1403 آغاز شد و تا 4 نوامبر ادامه دارد.

این نمایشگاه شامل 20 فریم از 9 عکاس سینمای ایران است. غوغا بیات با 2 فریم از فیلم های «آب و آتش» و «پرواز پنجم خرداد»، علی نیک رفتار با 3 فریم از فیلم های «آتش بس دو» و «در کمال خونسردی»، امیر عابدی با 3 فریم از فیلم. «جاده قدیم»، محمد فقانی با 3 فریم از فیلم های «موش»، «پیتزا مختلط» و «در جستجوی رویا»، مجید صباغ بهروز با 1 فریم از فیلم «بازگشت»، مهدی حیدری با 1 فریم از فیلم فیلم سینمایی «باز سیاه»، محمدمهدی دلخواسته با 3 فریم از فیلم های «سیانور»، «کشیک قلب» و «جاده بی پایان»، احمدرضا شجاعی با 1 فریم از فیلم نیمه شب و محمد بادرلو با 3 فریم از فیلم مو قرمز» در این نمایشگاه حضور دارند.

مجموعه عکس های این نمایشگاه با عنوان «سکوت و سلام» از ساعت 17 روز پنجشنبه 5 مهر 1403 در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی باغ هنرمندان افتتاح شد و پذیرای علاقمندان می باشد. عموم تا 4 نوامبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *