کدام بازیکنان اولین داربی خود را تجربه می‌کنند؟

پرسپولیس و استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پیش از این دیدار بازیکنانی در لیست بازیکنان دو تیم حضور دارند که برای اولین بار دربی تهران را تجربه خواهند کرد. در تیم پرسپولیس 5 بازیکن پرسپولیس به نام های الکسیس گاندوز، ایوب المود، میلاد محمدی، یاسین سلمانی، لوکاس ژوائو، مسعود ریگی و سعید مهری حضور دارند.

گندوز در حالی که در بازی قبلی تیمش مقابل آلومینیوم احساس ناراحتی می کرد، به این بازی رسید و مشکلی برای همراهی تیمش در مهم ترین بازی لیگ برتر ندارد. علمود هم مصدوم سرخ پوشان بود که با صلاحدید هیئت فنی می تواند در این بازی به میدان برود. ژائو مهاجم جدید پرسپولیس که فرصت کمی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم داشته است، امروز با توجه به مصدومیت می تواند جایگزین خوبی برای اورونوف باشد و این بازیکن در صورت حضور در اولین دربی خود می تواند بدرخشد. صف آرایی محمدی دیگر بازیکن پرسپولیس است که برای سرخ پوشان بازی می کند. او تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته است. در حالی که همه منتظر تقابل میلاد محمدی با برادرش مهرداد محمدی در سمت چپ زمین بودند اما با توجه به محرومیت مهرداد محمدی و عدم حضور او در ترکیب استقلال، میلاد باید در غیاب برادرش به مصاف استقلال برود.

یاسین سلمانی دیگر بازیکن پرسپولیس است که فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی شدید مصدوم شد و پس از ماه ها دوری از این بازی، در بازی قبلی تیمش مقابل آلومینیوم در فصل بیست و چهارم به میدان رفت. با توجه به اینکه او به تازگی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، احتمالا اولین دربی خود را به عنوان بازیکن تعویضی تجربه خواهد کرد.

در تیم استقلال سامان فلاح، محمدحسین اسلامی، گائل کاکوتا و دیدیه آندونگ چهار بازیکن استقلالی هستند که اولین دربی خود را تجربه خواهند کرد. در حالی که استقلال روزبه چشمی و مهرداد محمدی را در اختیار ندارد، امکان استفاده از این 4 بازیکن وجود دارد. کاکوتا و آندونگ در بازی های قبلی استقلال آمار خوبی داشتند و می توانند به خوبی همدیگر را در میانه میدان پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *