پرداخت ۳ وام از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون به همه یارانه بگیران

خبرنگار شکیبا باخالزاده: وام وام تا سقف 300 میلیون تومان. *بدون کسر حقوق* *بر اساس مدارک استخدامی* *بدون نیاز به سپرده* *طی 15 روز *حتی بصورت ضربدری *بدون نیاز به چک *فقط با سفته* استهلاک 24 ماهه {150 میلیون وام قرض بانک الحسنه مهریران} است.

وام وام تا سقف 300 میلیون تومان.

وام فوری (محدودیت 300 میلیون توکن)

*بدون کسر حقوق*

*طبق مدارک استخدامی*

*بدون نیاز به سپرده*

* ظرف 15 روز

* حتی به صورت صلیب

*نیازی به بررسی نیست

*فقط با سفته*

استهلاک 24 ماهه

150 میلیون وام از بانک قرض الحسنه مهریران اخذ شده است.

60 میلیون رهن بدون مدرک کار با چک

به صورت استهلاک 24 ماهه و 36 ماهه.

«نگین امید» یکی از طرح های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این گروه می توانند با واریز وام قرض الحسنه، قرض الحسنه، پس انداز آن را دریافت کنند. سقف وام این طرح 300 میلیون تومان است و بدون بهره و تنها با کارمزد دو درصد به متقاضی اعطا می شود.

طبق طبقه بندی، افرادی که می خواهند 300 میلیون ژتون وام از بانک سپه دریافت کنند باید از اعتبار نیروی کار مورد نیاز بانک برخوردار باشند. البته ارائه ضمانت نامه رسمی برای دریافت مبلغ وام نیز ضروری است. علاوه بر این، این خط مستلزم سپرده گذاری متوسط ​​بین یک تا 18 ماه است. پس از دریافت این وام، افراد امکان بازپرداخت اصل وام به همراه سود آن را حداکثر ظرف مدت 60 ماه و حداقل 12 ماه دارند.

افرادی که 300 میلیون تومان وام با شرایط و نرخ سود ذکر شده دریافت می کنند باید اقساط ماهانه معادل 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان را پرداخت کنند. کل سود این تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان و مبلغ وام به اضافه سود 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

بانک سپه در 12 اسفند 1304 فعالیت خود را آغاز کرد، این بانک با هدف ارائه خدمات بهتر مالی و بانکی به مشتریان ایرانی تأسیس شد و با این هدف نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز شعبه دارد. کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان. . از مهمترین فعالیت های این گروه می توان به افتتاح انواع حساب های سپرده، انتقال ارز، گشایش اعتبار اسنادی و … اشاره کرد/کاماپرس

دریافت وام بدون بهره با کارمزد 4% + جزئیات

وام طرح باران از نوع وام است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود.

بانک دی یکی از بانک های خصوصی کشور است که برای رفاه حال مشتریان خود طرح تسهیلاتی با نام «باران» تهیه کرده است. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

وام طرح باران از نوع وام است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود. ضمانت نامه اصلی دریافت این خط به عنوان ضمانت نامه رسمی اعلام می شود و جدای از این باید سپرده قرض الحسنه نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه 10 میلیون تومان است. مشمولان این خط می توانند حداکثر ظرف مدت 60 ماه و حداقل شش ماه اقساط خود را پرداخت کنند. افرادی که تمایلی به دریافت این تسهیلات ندارند می توانند امتیاز خود را به بستگان درجه یک خود انتقال دهند. همچنین شرکت ها و اشخاص حقوقی می توانند با ارائه معرفی نامه نسبت به دریافت امتیاز این تسهیلات اقدام کنند.

مردم پس از دریافت این وام 300 میلیونی با شرایط ذکر شده باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان پرداخت کنند. سود کل این تسهیلات 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی بر اساس قانون تاسیس بانک های غیردولتی مصوب 10 فروردین 1379 تاسیس شد و انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می کرد. هدف از تأسیس این بانک تسهیل و فراهم آوردن امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی و بانکی بوده است.

خدمات این بانک شامل تسهیلات ارزی، سپرده و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و خدمات سپرده ریالی می باشد.

وام فوری 50 میلیونی بدون وثیقه ویژه این افراد

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان (توانا کارت) یک اپلیکیشن موبایلی است که مورد استفاده فرهنگیان و معلمان سراسر کشور قرار می گیرد و از طریق آن می توانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت اعتباری و اقساطی خریداری کنند.

هدف از ایجاد این سامانه افزایش قدرت خرید و استفاده از خدمات اجتماعی فرهنگیان و معلمان سراسر کشور با رویکرد عدالت محور است. از طریق اپلیکیشن می توانید با کارت اعتباری خرید و پرداخت کنید و مبلغ آن پرداخت می شود. به عنوان کسر از حقوق در ماه های بعد.

پس از ثبت درخواست فرهنگیان و معلمان در ویترین فروشگاه my.medu.ir واحد آموزشی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات بدون نیاز به بدهکار یا چک بانکی یا ضمانت نامه بانکی در فروشگاه های پیمانکاری وجود دارد. جشن طراحی تونا.

یکی از مزایای کارت اعتباری توانا امکان خرید اعتباری کالا و خدمات با اقساط بلند مدت بدون نیاز به بلوکه شدن پول در بانک و پرداخت آن از حقوق و مزایای ماهانه می باشد.

همچنین تخصیص انحصاری و یکپارچه کانتینر یا طرح های توزیع مناسب کالا و خدمات (کانتینرهای پوشاک، کانتینرهای مسافرتی و …) در قالب یک سامانه قدرتمند قابل تحقق است. امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی تارا، تاپ، میهن از دیگر مزایای این سامانه برای جامعه مخاطبان فرهنگی است.

اگرچه ثبت نام فرهنگیان توانا کارت نیاز به تشریفات خاصی ندارد و نیاز به شرایط سخت و یا ضمانت های زیادی مانند اخذ وام بانکی ندارد، اما همچنان نکات مهمی در خصوص شرایط خرید اعتبار برای معلمان وجود دارد. معلمان و مربیان شاغل در اداره آموزش و پرورش پس از مطالعه دقیق این شرایط نسبت به ثبت نام توانا کارت فرهنگیان اقدام نمایند. در ادامه این قسمت برخی از شرایط صدور کارت اعتباری برای معلمان ارائه شده است.

سابقه برگشت چک یا بدهی به بانک را نداشته باشید.

سقف کارت اعتباری تا سقف 500 میلیون ریال برای هر نفر از بانک های معتبر کشور را رعایت کنید.

کارمزد تسهیلات دریافتی نباید بیش از یک سوم حقوق فرد باشد.

داشتن حساب بانکی فعال در بانک عامل با موجودی حداقل 500000 ریال برای کارمزد صدور کارت.

علاوه بر شرایط ذکر شده، برخی بانک ها برای تکمیل پرونده، نسخه پرینت آخرین فیش حقوقی را نیز دریافت می کنند که معلمان می توانند با ورود به سامانه حقوق و دستمزد معلمان، آن را دریافت کنند.

در صورت داشتن تمامی شرایط برای خرید اعتبار معلمی می توانند نسبت به دریافت تسهیلات و ثبت نام کارت توانا فرهنگیان اقدام کنند. داوطلبان توجه داشته باشند که حقوق دریافتی از اداره آموزش و پرورش باید سه برابر حقوق ماهانه باشد. زیرا شهریه ماهانه از حقوق معلمان کسر می شود و معلمانی که حقوق کافی ندارند و نمی توانند حق الزحمه خود را پرداخت کنند مشمول دریافت کارت طوای فرهنگیان نخواهند شد. داوطلبان باید قبل از دریافت کارت تووانا برای فرهنگیان، حساب بانکی در بانک صادرکننده کارت باز کرده باشند.

دارندگان کارت توانا می توانند برای خرید انواع محصولات در حوزه های مختلف محصول از جمله تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگی، دکوراسیون به راحتی به وب سایت روجیمو دسترسی داشته باشند و یا به آدرس فروشگاه هایی که با این فروشگاه قرارداد دارند مراجعه کنند. . پوشاک و لوازم التحریر، انواع مصالح ساختمانی (شیر آب، هود و سینک، کاشی و سرامیک، اجاق گاز و فر، آبگرمکن، یخچال و …)، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات اقامتی و بسیاری خدمات دیگر که به آنها اضافه خواهد شد. . این لیست را به راحتی و بدون طی مراحل اداری به صورت اقساط بلند مدت از این فروشگاه خریداری کنید و در ماه های آینده از حقوق خود کسر کنید.

یکی از ویژگی های این کارت یا همان کارت اعتباری توانا برای آموزش این است که خرید با کارت اعتباری توانا نیاز به واریز وجه یا چک و … ندارد و فرآیند پرداخت به صورت ماهیانه با کسر از حقوق انجام می شود.

ضمناً در خریدهای بزرگ که نیاز به اقساط دارند و در بازار شخصی سازی شده ماهیانه 4 یا 5 درصد به قیمت اضافه می شود، با استفاده از این کارت می توانید با اقساط ماهیانه حدود 2 درصد خرید انجام دهید.

البته بسیاری از مراکز نیز این خدمات را به صورت اقساط بدون بهره ارائه می دهند و از این نظر در مشاغلی مانند لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پذیرایی، پذیرایی، غذا و … می توانید از کارت اعتباری توانا برای تحصیل یا خود استفاده کنید. کارت خرید توانا. استفاده کنید. به آسانی.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان

داوطلبان واجد شرایط خرید واحد معلمی می توانند با ارائه مدارک لازم نسبت به دریافت کارت معلم تیزهوش اقدام کنند. تمامی مدارک باید به طور کامل تهیه و به مراجع مربوطه ارائه شود. داوطلبان باید هنگام درخواست از کامل و دقیق بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند. هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده برای دریافت کارت دانش پژوهان توانمند ممکن است روند دریافت این کارت و در نتیجه خرید را به تاخیر بیندازد. برای این منظور لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان در قسمت زیر ارائه شده است.

مدارک شناسایی شخصی شامل شناسنامه و کارت ملی به همراه اطلاعات هویتی.

فیش حقوقی برای اثبات دریافت حقوق ماهیانه از آموزش و پرورش که معلمان می توانند در سامانه حقوق معلمان به آن مراجعه کنند.

عکس مجوز ملی متقاضی

حکم استخدامی امسال که فرهنگیان می توانند سامانه را برای دریافت حکم استخدامی فرهنگیان فعال و معلمان بازنشسته بررسی کنند.

پس از ارائه مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت فرهنگیان توانمند، برگه اعتبار سنجی نیز باید از طریق بانک صادرکننده کارت نصب دریافت شود. این فرم برای اطمینان از عدم وجود بدهی قبلی و چک برگشتی از متقاضی است. در صورت کامل و صحیح بودن مدارک و عدم سابقه تخلفات بانکی متقاضی می تواند کارت دانشجویی خود را دریافت کند. نکته مهم دیگر این است که آخرین فیش حقوقی ارائه شده توسط متقاضی باید سه برابر مبلغی باشد که باید پرداخت شود. اگر حقوق کمتر از این مقدار باشد، فرد نمی تواند کارت تحصیلی خود را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *