ویژگی‌های ایمنی چشم‌گیر در تیگو ۷ پرو مکس؛ آرامش خاطر در هر مسیر

به گزارش بازار، بارها پیش آمده که همه ما تصاویر تصادفات رانندگی را ببینیم و ناخودآگاه به فکر ایمنی خودروی خود باشیم. معمولا این سوال را از خود می پرسیم که ماشین زیر پای ما چقدر از ما و خانواده مراقبت می کند؟

در صنعت خودروی ایران، گزینه های کمی وجود دارد که با نیاز مصرف کنندگان مطابقت داشته باشد و از طرفی امنیت مسافران را در سطح خودروسازان جهانی تضمین کند. برای یافتن پاسخ این سوال نیازی به جستجوی زیادی نیست زیرا سری خودروهای خانواده تیگو 7 و به خصوص تیگو 7 پرو مکس با ایمنی غیرفعال و فعال ایمنی شگفت انگیزی را در برابر تصادفات و خطرات برای شما به ارمغان می آورد. انجام داد

تیگو 7 با اخذ مجوز ایمنی 5 ستاره از موسسات ارزیابی ایمنی مانند ANCAP به مصرف کننده اطمینان خاطر از سلامت خانواده در سفرهای شهری و در طول سفر می دهد و شما از بزرگترین دارایی خود یعنی خانواده خود در حد بالایی محافظت خواهید کرد. سطح و با آرامش خاطر چون از رانندگی لذت می برید.

چگونه تیگو 7 به یکی از ایمن ترین خودروها تبدیل شد؟

به طور کلی، تیگو 7 پرو مکس ترکیبی از ویژگی‌های ایمنی غیرفعال و فعال را ارائه می‌کند تا تجربه رانندگی ایمن را برای همه سرنشینان فراهم کند:

قدرت تسلیم بالاتنه: این خودرو دارای چندین بلوک فولادی حرارتی با استحکام فوق العاده بالا می باشد که به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام برخورد با خودرو ضربات در مسیری حرکت می کند که مسیرهای مشخص شده را ترک کرده و دفع می شود و اتاق خودرو از این موارد در امان است. ضربه می زند. ماندن این ایمنی به شکلی است که قدرت تسلیم خودرو را بیش از 1500 مگا پاسکال قرار داده است. همچنین خودرو دارای روکشی از صفحات فولادی گالوانیزه است که این ایمنی را دو چندان می کند.

سیستم های دستیار راننده پیشرفته (رادار): ADAS جایگاه ارزشمندی در تکنولوژی امروز دنیا پیدا کرده است و خودروهایی که دارای رادارهای قابل اعتماد و متعدد برای کاهش خطرات در بخش های مختلف هستند گواهینامه های ایمنی معتبر دریافت می کنند. به همین دلیل تیگو 7 با داشتن 12 سیستم پیشرفته کمک راننده در موقعیت های مختلف مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی ​​توانسته است از برخورد جلوگیری کرده و به نجات جان افراد کمک کند.

ایربگ: وجود ایربگ در خودروها به استانداردی غیرقابل تغییر تبدیل شده است و تمامی شرکت های سازنده موظف به نصب تعداد مشخصی ایربگ هستند. تیگو 7 پرو مکس استاندارد بالایی را با 6 کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

کمربند ایمنی: اگرچه کمربند ایمنی استاندارد امروزی نیست، اما این ایمنی در تیگو 7 پرو مکس به گونه ای طراحی شده است که به طور خودکار سطح تنش و تصادف را اندازه گیری می کند و تضمین می کند که آسیب به حداقل برسد.

سیستم ترمز ضد قفل (ABS): تیگو 7 پرو مکس به عنوان یک ویژگی ایمنی استاندارد به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) مجهز شده است. ABS به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها در هنگام ترمز شدید کمک می کند و به راننده اجازه می دهد تا کنترل فرمان را حفظ کند و خطر لغزش یا از دست دادن کنترل خودرو را کاهش دهد. این سیستم عملکرد کلی ترمز و ایمنی را در شرایط ترمز اضطراری بهبود می بخشد.

کنترل پایداری (ESC): سیستم ESC در تیگو 7 پرو مکس به حفظ ثبات و کنترل خودرو در هنگام مانورهای ناگهانی یا شرایط لغزنده جاده کمک می کند. به طور خودکار ترمزها را روی هر چرخ اعمال می کند و قدرت موتور را کاهش می دهد تا از لغزش و از دست دادن کنترل جلوگیری کند.

کنترل کشش (TCS): سیستم TCS با اعمال ترمز و کاهش قدرت موتور در صورت نیاز به جلوگیری از چرخش چرخ و از دست دادن کشش کمک می کند. این به بهبود ثبات و کنترل در شرایط مختلف رانندگی کمک می کند.

ویژگی های ایمنی چشمگیر در Tigo 7 Pro Max. آرامش خاطر در هر جهت

به طور کلی ایمنی برای مشتریان بسیار مهم است و به طور مستقیم بر رفاه آنها و مسافران تأثیر می گذارد. مشتریان در هنگام انتخاب این خودرو سفری خوش را در کنار خانواده و عزیزان خود بدون نگرانی تجربه خواهند کرد. سرمایه گذاری در ایمنی خودرو نه تنها به مشتریان آرامش خاطر می دهد، بلکه تضمین می کند که آنها سرمایه گذاری عاقلانه ای را در خودرویی انجام می دهند که در مواقع اضطراری از آنها محافظت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *