آخرین مطالب

همکاران

وعده ارسال گوشت به منازل توهین آمیز است

رضا کیانیان در این باره نوشت: من اهل هنر هستم و معلوم است که شاخک های حسی یک هنرمند همیشه بیشتر از دیگران عواطف و احساسات مردم را درک می کند. به همین دلیل است که وقتی دیگران ناراحت هستند غمگینتر می شود و وقتی مردم خوشحال هستند خوشحال می شود و می خواهد مردم زندگی خوبی داشته باشند. کار خداست. اما شما یک سیاستمدار هستید. شما نمی توانید در کار خود با احساسات مقابله کنید. اما شما می توانید صادق باشید. تو میتونی پاک باشی شما می توانید مردم را دوست داشته باشید. شما می توانید به آینده کشور خود علاقه مند باشید. شما برای ریاست جمهوری کشور مبارزه می کنید. اما باید در غیاب احزاب برنامه داد. که “چرا”، “چگونه” و “چه” می خواهید انجام دهید. مجبور نیستی قول بدی

این وعده ها گاهی توهین آمیز و گاهی خنده دار است. مثل دادن گوشت در خانه! سلف او، معجزه هزاره سوم، عاقلانه تر صحبت کرد. می خواست سود نفت را سر سفره ما بیاورد. که هرگز نتوانستند یا نخواستند یا به مکان های مهم تری برده شدند. خدا دانای کل است. چگونه می توان گوشت را به درب تمام خانه های شهر و شهر و روستای ایران تحویل داد؟ این وعده به یک سازمان بزرگ! بودجه هنگفت! بسیاری از کارگران و کارمندان و یک ناوگان حمل و نقل عظیم! به تریلر و کامیون و وانت نیاز دارد. همه آنها باید در یخچال نگهداری شوند. آیا نامزد از این موارد آگاه است؟ و در صورت آگاهی به آنها بگویید “چگونه” می توانند چنین ناوگانی را سازماندهی کنند و مهمتر از آن چگونه گوشت تهیه می کنند؟

قبل از همه وعده ها، بگذارید چند سوال از شما بپرسم:

1- ما ایرانی ها چه نعمت هایی را دوست داریم؟

2- از چه چیزهایی لذت می بریم تا شاد باشیم و به آینده امیدوار باشیم؟

3- به فردا چه امیدی داشته باشیم؟

4- آینده فرزندان ما چگونه تامین می شود؟

5- سفره مردم کی «پر» می شود یا نه، کی عادی می شود؟

6- اینترنت پرسرعت چه زمانی در دسترس قرار می گیرد؟

7- دسترسی رایگان به اطلاعات در سطح ملی و اینترنتی چه زمانی فراهم می شود؟

8- چه زمانی وزیر فرهنگ و هنر منصوب می شود که وزیر فرهنگ و هنر باشد و فقط وزیر «ارشاد» نباشد. با هنر و خلاقیت آشنا باشید. هنرهای هفت گانه را بشناسید. هنرمندان را بشناسید قدر هر کدام را بدانید. برای رشد فرهنگ و هنر تلاش کنیم. برای ارتقای سطح هنری کشور بودجه دریافت کنید و هزینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *