آخرین مطالب

همکاران

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ نو به تهران از فردا

به گزارش بازار، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با صد و بیست و هفتمین ستاد امید و افتخار شهرداری تهران با پیگیری ها و مساعدت های شهردار محترم و مدیریت شهری انشالله ، صبح فردا طی مراسمی 100 دستگاه اتوبوس جدید در شهر تهران معرفی می شود. رونمایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قراردادهای منعقد شده با خودروسازان داخلی، بحث تحویل اتوبوس برای افزایش ظرفیت خدمات رسانی ناوگان را به طور جدی دنبال می کنیم، افزود: اتوبوس های خریداری شده از قرارداد با دو شرکت اسنا و آقاب افشان 100 عدد از آنها را فردا تحویل خواهد داد. رونمایی خواهیم کرد.

علیزاده ادامه داد: این اتوبوس های تک کابین از برندهای اسکانیا و کینگ لانگ هستند که طبق برنامه ریزی ها پس از انجام مقدمات اولیه و نصب تجهیزات لازم، در مسیرهای شرق و جنوب تهران به مردم شریف پایتخت خدمات رسانی می کنند.

علیزاده با تاکید بر اینکه تهران به بیش از 7 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا به وعده های داده شده عمل کنیم و به تعداد اتوبوس های مورد نیاز شهر تهران برسیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره مدیریت شهری کنونی تاکنون 940 دستگاه اتوبوس نوسازی و 456 دستگاه اتوبوس به طور کامل نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر خرید اتوبوس های جدید برای نوسازی ناوگان تهران، تعمیرات و تعمیرات اساسی اتوبوس های فعال نیز انجام شده است. نیز ادامه دارند. انجام شده و پیش بینی می کنیم با تحقق قراردادهای منعقد شده برای خرید اتوبوس های جدید، تحول بزرگی در ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهر تهران رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *