وام یارانه ای جدید دولت برای این افراد

بانک کشاورزی در قالب طرح «گندم بسته» به گندمکاران کشور که سپرده های کوتاه مدت عادی در این مجموعه دارند، وام می دهد. مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می رسد.

به گزارش کماپرس به نقل از اداره کل، گندمکارانی که خواهان دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک کشاورزی هستند باید حداقل سه ماه و حداکثر 12 ماه سپرده داشته باشند. در مدت خواب سپرده، سود پنج درصدی بر آن تعلق می گیرد. ضمانت اصلی دریافت این وام ارائه ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی می باشد.

نرخ سود این وام 17 درصد است که در مقایسه با سایر تسهیلات چندان زیاد نیست. گندمکاران پس از دریافت این وام سه تا ۳۶ ماه فرصت دارند تا اصل و سود آن را بازپرداخت کنند. مدت بازپرداخت این تسهیلات با توجه به میانگین مدت حساب و ضریب برابری تسهیلات تعیین می شود و حداکثر به 36 ماه می رسد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان می رسد. کل سود تسهیلات 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و جمع وام و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

هدف بانک کشاورزی چه بود؟

بانک کشاورزی یکی از بانک های شناخته شده کشور است که در سال 1312 با هدف بهبود وضعیت کشاورزی و کمک به کشاورزان برای توسعه فعالیت های خود تشکیل شد. در این راستا این مجموعه خدمات مالی و تسهیلاتی زیادی ارائه کرده است که یکی از آنها تسهیلات بسته حمایتی از گندمکاران است.

بانک کشاورزی علاوه بر اعطای وام به کشاورزان، انواع خدمات مجاز مالی و بانکی را به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد.

به گزارش تجارت نیوز، تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه و کارکنان بازنشسته بانک رفاه دریافت می کنند در قالب قرارداد وام بیست میلیونی ارائه می شود. تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت می شود

تا سقف 50 میلیون تومان وام یارانه ای بدون ضامن و چک و سفته!

همچنین کارکنان محترم شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک می توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانواده خود در قالب قراردادی بین 20 میلیون تا یک میلیارد ریال با سالانه بهره مند شوند. نرخ بهره 6 درصد

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز خدمات مشتریان بانک رفاه (فراد) با شماره تلفن 8525-021 تماس حاصل فرمایید.

یارانه یکی از بهترین کارهایی است که در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد انجام شد. با یک یارانه ناچیز از مشکلات مردم کاسته شد. برای مشاهده جزئیات بیشتر و مشاهده اطلاعات بیشتر، اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

وام فرزندآوری در سال 1403 نسبت به سال قبل دارای تغییراتی از جمله افزایش مبلغ و حذف کارت پایان خدمت به عنوان یکی از شرایط دریافت وام است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی والدین فرزندان متولد 11 فروردین 1400 به بعد مشمول دریافت وام فرزندآوری هستند و اقساط آن با مهلت تنفسی شش ماهه آغاز می شود. همچنین کارمزد این وام سالانه چهار درصد است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام شامل یکی از موارد داشتن حساب یارانه، سهام عدالت، سفته یک نفر ضامن و یک نفر از بستگان درجه یک می باشد.

همچنین برای دریافت این وام نیازی به داشتن کارت بازنشستگی نیست.

مبلغ وام یارانه ای و مدت بازپرداخت آن

بازپرداخت اقساط وام فرزندآوری 1403 با توجه به مبلغ دریافتی محاسبه می شود.

بر این اساس مبلغ وام فرزندآوری 1403 برای فرزند اول (سه ساله) 40 میلیون تومان، فرزند دوم (چهار ساله) 80 میلیون تومان، فرزند سوم (پنج ساله) 120 میلیون تومان است. برای فرزند چهارم (شش ساله) 150 میلیون تومان و برای فرزند پنجم 200 میلیون تومان با بازپرداخت هفت ساله در نظر گرفته شده است.

والدین برای دریافت این وام می توانند ابتدا با مراجعه به سایت www.ve.cbi.ir در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و در مرحله دوم کد رهگیری را از سامانه دریافت کنند.

پس از دریافت کد رهگیری، 12 روز فرصت دارند به بانک مراجعه کنند و متقاضیان پس از مراجعه به بانک 60 روز فرصت دارند مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

افرادی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند و یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند در صورت داشتن حساب در بانک توسعه تعاون می توانند برای طرح تسهیلات «مائده» اقدام کنند.

افرادی که تمایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک تعاون دارند، ملزم به ارائه سپرده قرض الحسنه و ایجاد حساب میانگین سه تا شش ماهه هستند. پس از ایجاد یک حساب متوسط ​​مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. البته داشتن اعتبار شغلی نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

این تسهیلات به صورت قرض الحسنه ارائه می شود و کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد متغیر است. مردم حداکثر تا 60 ماه فرصت دارند اقساط این وام را پرداخت کنند. لازم به ذکر است شرکت های دانش بنیان نیز قادر به دریافت این گونه تسهیلات هستند و سقف این وام برای آنها به 750 میلیون تومان افزایش می یابد.

با توجه به شرایط اعلام شده، نرخ کارمزد چهار درصد و مدت پرداخت اقساط پنج ساله، هر فرد پس از دریافت این وام باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان اقساط پرداخت کند. سود کل تسهیلات مذکور به 36 میلیون تومان می رسد و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

بانک توسعه تعاون با اهدافی از قبیل تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه گذاری در تعاونی ها و نوآوری در حوزه موسسات مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه ای، حمایت مالی و اعتباری از واگذاری فعالیت ها و کاهش بنگاه ها از بخش عمومی اقتصاد به بخش یک سازمان مردم نهاد با اولویت تعاونی ها و … فعالیت خود را آغاز کرد.

شرایط دریافت وام یارانه ای در سال 1403

وام یارانه ای یکی از وام هایی است که بانک ها به دریافت کنندگان یارانه می دهند. بنابراین تمامی دریافت کنندگان وام با کارت سرمایه می توانند به صورت آنلاین نسبت به دریافت وام اقدام کنند. وام یارانه ای نیاز به ضامن ندارد و می توانید با کمک هزینه نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید. این وام ها توسط بانک مرکزی تایید شده است. ثبت نام اینترنتی وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به وام 5 میلیونی یارانه ای قرض الحسنه اشاره کرد. وام 200 میلیونی، 10 میلیونی یارانه ای و … که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

انواع مختلفی از وام های یارانه ای وجود دارد. در زیر با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا می شوید:

انواع وام های یارانه ای:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

وام 2 میلیونی

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام 5 میلیونی یارانه ای با کارت یارانه

قاعدتاً برای وام هایی که تحت عنوان وام عمرانی پرداخت می شود نیازی به عقد قرارداد با بانک نیست. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره 6369 وزارت امور اجتماعی ارسال می کردند. پس از ارسال کد کشوری به شماره مذکور، پیامکی با عنوان «عملیات با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند برای مشتریان خود وام کم بهره در نظر بگیرند. هر بانکی بسته به شرایط و گزینه های خود به مشتریان خود و کسانی که حساب بانکی دارند وام های کم بهره ارائه می دهد. بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت تبلیغاتی با بانک خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای ثبت آنلاین وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود یا سایت refahi.ir مراجعه کنید و در آنجا باید اطلاعات لازم برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه را دریافت کنید.

منبع: طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *