آخرین مطالب

همکاران

وام قرض الحسنه 400 میلیونی بانک رسالت با پرداخت 6 ماهه برای مردم

وام قرض الحسنه 400 میلیونی بانک رسالت با پرداخت 6 ماهه برای مردم

بانک قرض الحسنه رسالت شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان این بانک با افتتاح حساب و سپرده گذاری وام 400 میلیون تومانی از این بانک دریافت کنند. مدت سپرده گذاری برای دریافت این وام سه ماه و حداکثر 6 ماه می باشد. همچنین به ازای هر ماه اضافه در مدت خواب سپرده، دو ماه به مدت بازپرداخت این وام اضافه می شود.

جزئیات وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت

بیشترین نسبت تسهیلات در این طرح 100 درصد متوسط ​​سپرده است که برای 6 ماه سپرده و 12 ماه دوره بازپرداخت در نظر گرفته شده است. اما اگر متقاضی بخواهد وام خود را با اقساط بیشتری تسویه کند، باید درصد کمتری از سپرده خود را وام بگیرد. به طوری که با هر 20 درصد کاهش ضریب تسهیلات، یک سال به دوره بازپرداخت اضافه می شود و این روند برای وام ها با نرخ 20 درصد میانگین حساب به مدت 60 ماه ادامه دارد.

برای دریافت این وام به چه مدارکی نیاز دارید؟

از جمله شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت این پروژه، سپردن، ارائه مدارک مورد نیاز از جمله مدارک هویتی، مدارک مربوط به استخدام و احراز درآمد از قبیل فیش حقوقی، حکم استخدامی، پروانه کسب و سایر مدارکی که شغل و درآمد متقاضی را تایید می کند. . نامگذاری شده است.

همچنین در صورتی که وام گیرنده شرایط دریافت وام یا قابلیت ضمانت به بانک رسالت را نداشته باشد، می تواند امتیاز این تسهیلات را به شخص دیگری واگذار کند.

مراحل دریافت وام از بانک رسالت چگونه است؟

متقاضی می تواند پس از افتتاح حساب، واریز وجه و ارائه مدارک لازم، سایر مراحل دریافت این وام را به صورت غیرحضوری از طریق پیشخوان مجازی بانک رسالت پیگیری کند.

در صورتی که مراحل به درستی پیش برود و متقاضی یکی از ذینفعان باشد، بانک با وی تماس می گیرد و افسر بانک مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را شخصاً در محل اقامت وام گیرنده انجام می دهد.

پس از آن متقاضی باید با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت اعتبار خود را بسنجد و بر این اساس فرآیند دریافت وام آغاز می شود.

شرایط بازپرداخت و اقساط این وام چگونه است؟

اگر سقف 400 میلیون به همراه کارمزد دو درصد و همچنین 60 ماه برای پرداخت اقساط محاسبه شود، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک رسالت پرداخت کند. در پایان سررسید مبلغ کل پرداختی ها به 424 میلیون تومان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *