آخرین مطالب

همکاران

قیمت آپارتمان‌ در تهران | قیمت خانه در منطقه ۱۹ چند؟

وام فوری 3میلیارد تومانی بانک صادرات با سود کم+شرایط دریافت

وام فوری یکی از راه حل های موثر برای رفع نیازهای فوری مالی است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. با گرفتن وام فوری می توانید به سرعت هزینه های لازم را تامین کنید. شرایط آسان و سریع دریافت وام فوری این امکان را برای افراد فراهم می کند تا در مواقع بحران بدون معطلی از حمایت مالی برخوردار شوند. وام فوری می تواند به عنوان پلی بین نیاز و توانایی مالی عمل کند و به مردم برای غلبه بر بحران های مالی کمک کند. در نهایت، وام فوری نه تنها به حل مشکلات مالی کمک می کند، بلکه به مردم این احساس را می دهد که در مواقع ضروری گزینه های مناسبی در دسترس دارند.

برای دریافت وام فوری چقدر باید موجودی داشته باشیم؟

بانک صادرات در طرح تسهیلات تیمچه به متقاضیان واجد شرایط تا سقف 250 درصد مانده سپرده آنها تسهیلات می دهد. بانک صادرات در این طرح حداقل 250 میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان وام به متقاضیان واجد شرایط اختصاص می دهد. وام گیرندگان موظفند تسهیلات تیمچه را در بازه زمانی دو تا شش ماهه بازپرداخت کنند.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات

شرکت ها و سازمان ها برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات موظف به ارائه مجوز فعالیت به بانک هستند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید حداقل 100 میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب قرض الحسنه خود داشته باشند. همچنین افرادی که چک برگشتی و بدهی به بانک دارند نمی توانند از بانک صادرات وام 3 میلیارد تومانی دریافت کنند. را

در صورتی که متقاضی مانده سپرده خود را تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات که حداکثر 6 ماه است حفظ کند، می تواند تا 350 درصد تسهیلات سپرده موجود را دریافت کند. همچنین در صورتی که موجودی حساب متقاضی تا پایان 9 ماه و 12 ماه 100 میلیون تومان باشد، به ترتیب تا سقف 450 و 550 درصد سپرده در حساب را دریافت می کند.

نحوه بازپرداخت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

متقاضیانی که موفق به دریافت وام 3 میلیارد تومانی از بانک صادرات می شوند موظفند این وام را در مدت دو تا شش ماه با سود 23 درصد بازپرداخت کنند. وام گیرندگانی که در بازه زمانی 6 ماهه تا سقف سه میلیارد تومان تسهیلات بازپرداخت می کنند باید ماهانه 534 میلیون و 72 هزار تومان به بانک پرداخت کنند.

در مجموع میزان وام و سود تسهیلات تیمچه بانک صادرات با احتساب سقف سه میلیارد تومانی پرداختی بانک به سه میلیارد و 204 میلیون تومان می رسد. گفتنی است متقاضیان ملزم به پرداخت 100 هزار تومان به بانک جهت تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *