آخرین مطالب

همکاران

وام فوری و سریع با کارت یارانه

وام آسان یکی از وام هایی است که توجه مردم را به خود جلب کرده و توانسته مردم را به گرفتن وام ترغیب کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر و مشاهده اطلاعات بیشتر، اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

روش های دریافت وام فوری آنلاین

همانطور که گفتیم دریافت وام فوری از طریق پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، چک یا ارز دیجیتال و حتی بدون ضمانت امکان پذیر است. در زیر نحوه دریافت وام با هر 5 روش را توضیح می دهیم:

ثبت نام و خرید آسان

در آگهی

وام فوری

وام فوری

بدون ضامن وام بگیرید

در مورد وام هم بحث ضامن مطرح می شود. در واقع تا همین اواخر امکان گرفتن وام بدون ضامن وجود نداشت. در حال حاضر بسیاری از بانک ها همچنان این روند را دنبال می کنند. برای وام های کم مبلغ حداقل یک ضامن و برای مبالغ بالا دو ضامن لازم است. در حالی که یافتن این ضامن ها برای برخی افراد دشوار به نظر می رسد. زیرا اکثر ضامن ها از پرداخت به موقع اقساط آن توسط متقاضی اطمینان ندارند و نمی خواهند خود را درگیر امور مالی دیگران کنند.

به قید وثیقه بگیر

روش دیگری که از طریق آن می توانید آنلاین فوری دریافت کنید، وثیقه است. برخی بانک ها و پلتفرم ها به جای ضامن درخواست وثیقه می کنند. در رابطه با مبلغ درخواستی باید مبلغی را به عنوان وثیقه ارائه دهید. پس از پرداخت کامل اقساط آن، این اوراق به طور کامل به شما بازگردانده می شود.

با ارز دیجیتال دریافت کنید

دریافت آن با ارز دیجیتال جدیدترین روشی است که اخیراً مورد استفاده قرار گرفته و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. از آنجایی که روز به روز بر محبوبیت ارزهای دیجیتال افزوده می شود، افراد زیادی ارز دیجیتال می خرند و سرمایه گذاری می کنند. گاهی اوقات ارزهای دیجیتالی می خرند که آینده بسیار روشنی دارند و احتمال افزایش ارزش آنها بسیار زیاد است.

با چک یا سفته دریافت کنید

اگر به دنبال مکانی هستید که با چک تضمینی یا سفته وام می دهد، باید بگوییم که این امکان در پلتفرم هایی مانند Ezkiwam، Qesta، Balon، Qestiko و … وجود دارد.

بدون هیچ ضمانتی دریافت شده است

ممکن است در شرایطی قرار داشته باشید که نتوانید هیچ یک از موارد فوق، یعنی ضامن، اوراق قرضه، چک و ارز دیجیتال را ارائه دهید. در این صورت می توانید به پلتفرم هایی مراجعه کنید که بدون ضمانت به کاربران وام می دهند.

معمولا وام های بدون وثیقه برای خرید کالا مناسب هستند. پلتفرم هایی مانند SnapPay یا Tally که این نوع وام را ارائه می دهند اغلب امکان خرید اقساطی کالا را از طرف قرارداد خود فراهم می کنند. به عبارت دیگر فروشگاه های متنوع اما محدود را مشخص می کنند و شما فقط می توانید کالای مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید.

بانک ملت 150 میلیون با سند ملکی دریافت کرد

بانک ملت امکان دریافت 150 میلیون تومان بدون ضامن و بدون سپرده با استفاده از سند ملکی را فراهم کرده است. سود آن 18 درصد و مدت بازپرداخت آن 48 تا 60 ماه است.

شما باید شش مدرک دونگ داشته باشید

چک برگشتی نداشته باشید

وام معوق نداشته باشید و به بانک بدهکار نباشید

هزینه کارشناسی و انتقال سند به عهده وام گیرنده می باشد.

توجه داشته باشید با استفاده از هر مدرک 3 نفر می توانند دریافت کنند و حداکثر مبلغ پرداختی به هر نفر 50 میلیون تومان می باشد.

شرایط دریافت فوری بانک رسالت

دریافت وام 60 میلیونی از بانک قرض الحسنه رسالت یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت وام فوری با سود کم است.

برای ثبت نام مبلغ 60 میلیونی بانک رسالت اگر در این بانک حساب دارید و می خواهید از بانک رسالت سپرده بدون سپرده بگیرید باید وارد اینترنت بانک رسالت شوید و درخواست خود را ثبت کنید. سپس پس از بررسی وضعیت اعتباری شما در سیستم بانکی، میزان اعتبار فرد، شغل و عملکرد حساب، بانک رسالت با مبلغ وام موافقت کرده و برای تکمیل پرونده به صورت حضوری با شما تماس گرفته خواهد شد.

در صورت نداشتن حساب در بانک رسالت می بایست پس از افتتاح حساب مبلغی را به مدت (3 تا 6) ماه واریز نمایید سپس درخواست وام خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت نمایید.

سریعترین راه برای آنلاین شدن بدون ضامن

در بالا روش هایی را معرفی کردیم که از طریق آنها می توانید به صورت آنلاین وام فوری دریافت کنید. هر یک از روش ها می تواند برای افراد خاصی مناسب باشد. کسانی که می خواهند بدون ضامن وام بگیرند می توانند از چهار روش ذکر شده در این مقاله برای دریافت وام مورد نظر خود استفاده کنند.

جزئیات دریافت وام با حساب یارانه ای

چگونه با کارت یارانه وام بگیریم؟

یارانه یکی از حمایت های معیشتی است که دولت برای دهک های اول در نظر گرفته است. دولت با این روش توانسته بخشی از مشکلات مردم را حل کند. اما حالا با توجه به وام یارانه ای توانست شادی را در دل مردم زنده کند. برای دانستن جزئیات بیشتر، اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید.

برای ثبت نام به کدام سامانه مراجعه کنیم؟

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سایت refahi.ir مراجعه کنید.

در این میان بحث پرداخت وام 10 میلیونی یارانه ای در برخی رسانه ها مطرح شد. وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد اما بعدا مشخص شد یکی از موسسات قرض الحسنه مدعی پرداخت آن است. پیگیری‌های دولت نشان داد که سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار قصد پرداخت وام 10 میلیونی یارانه را نداشته‌اند و چنین موضوعی اساساً از سوی دولت اشتباه بوده است. اما همان طور که پیگیری ها نشان داد یکی از مؤسسات قرض الحسنه در تهران مدعی پرداخت 10 میلیون وام یارانه ای به متقاضیان شد و همه خانوارهایی که یارانه دریافت کردند می توانستند مشمول این وام شوند.

با وجود این نکته مهم در مورد موسسه مذکور این بود که این موسسه فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی بوده و تنها با سه شعبه در تهران فعالیت می کرد. این موسسه مالی و اعتباری تازه تاسیس بوده و حتی از بانک مرکزی مجوز نگرفته است.

بحث پرداخت وام یارانه ای در سال های گذشته هرگز به درستی اجرا نشد. بانک ها اعلام کردند که منابع مالی لازم برای پرداخت وام یارانه ای به مشمولان را ندارند. البته طبق بخشنامه سال 1395 بانک مرکزی، پرداخت این وام اجباری نبوده و بر عهده شبکه بانکی نبوده است.

شبکه بانکی در دولت سیزدهم توجه چندانی به تصمیمات دولت نداشت. حتی بانک ها گفتند که این موضوع تا چند ماه پس از ابلاغ بخشنامه دولت به آنها ابلاغ نشده است. در واقع به نظر می رسد دولت ها تصمیماتی می گیرند که شبکه بانکی قادر به اجرای آن نیست و به فکر منابع مالی بانک ها نیست.

اسفندماه سال گذشته نمایندگان مجلس در جریان بررسی بودجه ریزی لایحه ای را تصویب کردند که بر اساس آن متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری می توانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند.

در این میان بحث پرداخت وام 10 میلیونی یارانه ای در برخی رسانه ها مطرح شد. یکی از موسسات قرض الحسنه مدعی پرداخت وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد اما بعداً تبدیل به یک نفر شد. پیگیری‌های دولت نشان داد که سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار قصد پرداخت وام 10 میلیونی یارانه را نداشته‌اند و چنین موضوعی اساساً از سوی دولت اشتباه بوده است.

اما همان طور که پیگیری ها نشان داد یکی از مؤسسات قرض الحسنه در تهران مدعی پرداخت 10 میلیون وام یارانه ای به متقاضیان شد و همه خانوارهایی که یارانه دریافت کردند می توانستند مشمول این وام شوند. با وجود این نکته مهم در مورد موسسه مذکور این بود که این موسسه فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی بوده و تنها با سه شعبه در تهران فعالیت می کرد.

بررسی ها نشان داد که این موسسه مالی و اعتباری تازه تاسیس بوده و حتی از بانک مرکزی مجوز هم نگرفته است. مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال با پرداخت وام های یارانه ای بیش از 50 هزار شغل ایجاد شده است.

جوان، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم حمایت از بنگاه های کوچک و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و روستایی کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از نهادهای دخیل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می کند و امسال بیش از 4800 میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است که بیش از 92 درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال است. زمینه اشتغال آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری برای بیش از 50 هزار شغل ایجاد شده و این مشاغل پایدار است.

وی بیان کرد: با دو دهم بودجه اشتغال کشور، 10 درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شد که در سال گذشته بیش از 100 هزار شغل ایجاد شد.

شرایط دریافت وام با کارت یارانه

هدف از اخذ وام با کارت یارانه این است که متقاضی به جای معرفی ضامن در ازای دریافت تسهیلات، مبلغ یارانه واریز شده توسط دولت را به عنوان ضمانت بازپرداخت معرفی کند. به عبارت دیگر، در این نوع وام، بانک یا موسسه اعتباری وام دهنده بدون معرفی ضامن، مبلغ وام را به حساب متقاضی واریز و اقساط آن را بازپرداخت می کند. از طریق محل واریز یارانه ها و با کارتی به نام یارا کارت به صورت خودکار پرداخت می شود.

اگرچه بانک مرکزی به منظور دسترسی اقشار مختلف مردم به ویژه دهک های پایینی که به تسهیلات و انواع وام های بانکی دسترسی دارند، امکان پرداخت «وام یارانه ای» و «یارا کارت اعتباری» را صادر کرده است. اما در عمل؛ اغلب بانک ها به دلیل کمبود منابع مالی، وام یارانه ای را برای مشتریان در نظر نگرفته و یا آن را محدود به گروه خاصی از متقاضیان کرده اند.

به عنوان مثال در اواخر دهه نود، بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک کشور در راستای اجرای دستور بانک مرکزی، تسهیلاتی با کارت اعتباری یارا برای کشاورزان در نظر گرفت. در این طرح کشاورزانی که در بانک کشاورزی حساب اعتباری داشتند و یارانه خود را از طریق این بانک دریافت می کردند؛ آنها می توانستند از این کارت برای خرید کالا و خدمات تا سقف 50 میلیون ریال استفاده کنند و پشتیبانی این کارت نیز حساب های یارانه ای مردم بود.

اما این امکان وجود دارد که در آینده با ایجاد زیرساخت های لازم، بانک ها بتوانند وام های یارانه ای دریافت کنند. انتظار می رود در صورت ایجاد زیرساخت های لازم، معیارهایی مانند داشتن حساب بانکی در بانک مذکور، نداشتن بدهی بانکی یا چک برگشتی، دریافت یارانه از دولت، سرپرست خانوار بودن و… نظر بانک ها باشد. و موسسات اعتباری باید تایید شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *