وام برای تعمیر خودرو | جزئیات پرداخت وام تعمیر خودرو

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام و تسهیلات به رانندگان تاکسی برای تعمیر و بهسازی و رفع مشکلات تاکسی های دارای نقص فنی خبر داد.

شادی مالکی در نشست صمیمی با نمایندگان تاکسیرانی در کارگروه مشورتی هیأت های انتظامی شرکت های خصوصی تاکسیرانی ضمن قدردانی از زحمات این نمایندگان گفت: فعالیت شما در کارگروه مشورتی هیأت های انتظامی با مشکل مواجه شده است. و مسائل بهتر و سریعتر به سازمان تاکسیرانی منتقل شود. شما نماینده 80 هزار تاکسیران هستید و وجود کارگروه های مشورتی به ما کمک می کند تا مسائل را در هر زمینه توسط شما پیگیری کنیم.

وی افزود: دغدغه اعضای کمیته های مشورتی منجر به پیگیری های ویژه در بسیاری از حوزه ها می شود. بسیاری از مسائل حقوقی حل شده و در بسیاری از مسائل اتفاقات مثبتی رخ داده است. همچنین به زودی انتخابات جدید تاکسیرانی برگزار می شود تا تاکسیرانان تا دو سال آینده به نمایندگان خود رای دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نقش تاکسیرانان در حمل و نقل عمومی را همانند نقش اتوبوس و مترو در جابجایی مسافران دانست و افزود: چنین مشکلی در دنیا برابری ندارد. حتی به دلیل وجود تقاضای عمومی، مازاد تاکسی های شهری، شرکت های خصوصی و آنلاین نیز فعال هستند. تفاوت تاکسی های شهری با سایر وسایل حمل و نقل مسافر، اعتمادی است که مردم به برند تاکسی دارند و این نتیجه رفتار صحیح با مردم و عملکرد مثبت رانندگان محترم تاکسی بوده است که در جهت جلب رضایت مردم گام برداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به تاکسیرانی در دو بخش حائز اهمیت است. وی خاطرنشان کرد: یک موضوع جایگاه ها، خطوط و قیمت گذاری است. تعامل سازمان با مناطق بالاست و تاکنون بازدیدها در مناطق نتایج و تصمیمات مهمی را به همراه داشته است. مکاتباتی با شهرداران مناطق جهت تنظیم موضوعات تحقیق و تفحص و صورتجلسه صورت گرفته است. مصوبات باید با پیگیری ویژه و جدی تری دنبال شود و همه مدیران و کارشناسان مرتبط در مناطق و ستاد پیگیری و تلاش کنند تا به نتایج مطلوب برسند و موانع خدمات رسانی تاکسیرانی را برطرف کنند.

ملکی یادآور شد: بخشی دیگر از فعالیت ها مربوط به مسائل اداری، رفاهی، بیمه ای و مسکن است که تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای رانندگان تاکسی فراهم کنیم که به طور مرتب از مسئولان پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی در سال 1403 گفت: بر این اساس تسهیلاتی را برای رانندگان تاکسی برای جایگزینی تاکسی های فرسوده با دوگانه سوز داخلی در نظر گرفته ایم. تاکسی، سواری برقی و تاکسی ون. همچنین تسهیلاتی برای تاکسی های دارای نقص فنی در نظر گرفته شده است تا بتوانند تعمیرات و بهسازی را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه امسال طرح نوسازی با سه خودرو مطرح است، افزود: امروز رانندگان تاکسی حق انتخاب سه خودرو شامل خودروهای دوگانه سوز و بنزینی را دارند و خودروهای برقی نیز انتخاب شده است. به ناوگان اضافه شد. . تعمیر تاکسی ها نیز یکی از نیازهای مطرح شده توسط نمایندگان تاکسیرانی بود که در حال انجام است. وام بلاعوض و پرداخت کمک هزینه بیماری های صعب العلاج و خاص از دیگر مواردی است که در حوزه رسیدگی به رانندگان تاکسی صورت می گیرد. هوشمندسازی برای پرداخت یکی دیگر از اقداماتی است که به زودی تکمیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه علیرضا رسولیان نماینده تاکسیرانی در هیات های انتظامی مرکز گزارشی از عملکرد کارگروه های مشورتی هیات های انتظامی شرکت های خصوصی تاکسیرانی ارائه کرد. همچنین نمایندگان کارگروه های حاضر به بررسی آخرین مسائل و چالش های صنعت تاکسیرانی پرداختند و ضمن طرح موضوعات مرتبط از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خواستار رفع موانع خدمات رسانی تاکسیرانی شهر تهران شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *