وام بدون سود را از دست ندهید

مشتریان بانک مهر ایران می توانند با ایجاد حساب متوسط ​​و واریز ماهانه مبلغی به حساب قرض الحسنه خود با توجه به میانگین حساب ایجاد شده، این وام قرض الحسنه را در طرح «اعتبار حساب جاری» دریافت کنند. بانک مهر ایران کف این وام را 20 میلیون تومان و سقف آن را 300 میلیون تومان تعیین کرده است. ضمناً نرخ سود این وام چهار درصد و مدت بازپرداخت بین 24 تا 48 ماه است.

وام طرح اعتباری در حساب جاری بانک مهر ایران به چه کسانی اعطا می شود؟

برای دریافت این تسهیلات داشتن حساب قرض الحسنه الزامی است که پس از واریز در آن باید حداقل سه تا 12 ماه از عمر آن گذشته باشد. بدیهی است مبلغ واریز شده در بانک مسدود نخواهد شد. یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام گیرندگان قرار داده است تا بتوانند از سپرده خود برداشت کنند.

همچنین وام گیرنده باید ضامن رسمی را برای تضمین ضمانت لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک ارائه کند. بانک برای پرداخت این وام باید مطمئن شود که متقاضی به شبکه بانکی بدهکار نیست و چک برگشتی ندارد.

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیونی بانک مهر ایران

وام گیرنده پس از دریافت وام 300 میلیون تومانی باید 6 میلیون و 818 هزار تومان در مدت 48 ماه و در هر قسط با احتساب کارمزد چهار درصد به بانک مهر ایران پرداخت کند. مجموع اقساط در پایان دوره بازپرداخت به 330 میلیون تومان می رسد.

وام گیرنده علاوه بر کارمزد، ملزم به پرداخت 100 هزار تومان نیز برای هزینه های اضافی از جمله تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی بانک مهر ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *