نمایش مکمل‌های سوخت گت در نمایشگاه خودروی مشهد

به گزارش بازار، قاسم بیگی رئیس فروش قطعات آرین درباره برنامه این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد گفت: امسال نیز مانند نمایشگاه های گذشته در نمایشگاه مشهد حضور داریم و محصولات برند گت را معرفی خواهیم کرد. . وی درباره محصولات به نمایش درآمده در مشهد گفت: محصولات ما متفاوت است. از محصولاتی مانند تقویت کننده اکتان، نمک انژکتوری، نمک کاتالیست که می تواند مستقیماً توسط کاربر در مخزن گاز ریخته شود تا محصولاتی مانند موتور فلاش و مایع محافظ موتور که در مجتمع های خدماتی و تعمیرگاه ها قابل استفاده هستند.

بیگی درباره فروش این محصولات که با تکنولوژی روز آلمان ارائه می شود، تصریح کرد: فروش ما تنها از طریق شبکه نمایندگی های لاماری در کشور انجام می شود و برخی فروشگاه های مجازی نیز محصولات این برند را عرضه می کنند. به گفته مسئول فروش این برند، در آینده ای نزدیک محصولات جدید GAT در زمینه مکمل های خودروهای دیزلی و دیزلی به بازار عرضه خواهد شد. بیگی همچنین درباره توسعه فعالیت های گت اظهار داشت: در حال حاضر هدف ما افزایش تیراژ عرضه است. همچنین با رویکرد توسعه فعالیت ها، مذاکراتی با شرکت های خودروسازی داشتیم تا این محصولات را به مراکز خدمات پس از فروش کارخانجات خودروسازی عرضه کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه مشهد برای ما نمایشگاه مهمی است، گفت: نمایشگاه مشهد به عنوان دومین رویداد نمایشگاهی کشور برای ما بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای فروشندگانی می دانیم که می خواهند محصولات خود را در سطح شهر توزیع کنیم. اگر مشهد دارند از طریق نمایشگاه با ما تماس بگیرند.

لازم به ذکر است نمایشگاه خودرو مشهد تا سی و یکم شهریورماه ادامه دارد و میزبان بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *