می‌خواهیم در بازار خودرو یکی از پنج شرکت برتر جهان باشیم

به گزارش بازار، در جریان المپیک 2024 پاریس، «لی جون» مدیرعامل شیائومی به فرانسه رفت و در آنجا با برخی از هوادارانش صحبت کرد. یکی از آنها پرسید آیا این امکان برای طرفداران وجود دارد که تا قبل از سال 2030 SU7 را در فرانسه تهیه کنند؟ او در پاسخ، ورود شیائومی به بازار را تایید کرد و گفت که این شرکت می خواهد به یکی از پنج خودروساز برتر جهان تبدیل شود.

به گزارش “IThome”، لی جون در پاسخ به سوال شخصی درباره زمان ورود خودروهای شیائومی به فرانسه گفت:

خوب هدف ما این است که در بازار خودرو جزو پنج شرکت برتر دنیا باشیم؛ بنابراین قطعا در زمان مناسب وارد بازار جهانی خواهیم شد.

شیائومی موتورز اولین خودروی الکتریکی خود را در ماه مارس امسال عرضه کرد. شیائومی SU7 به‌عنوان یک سدان با فناوری زیست محیطی با عملکرد بالا در کلاس C معرفی می‌شود و در انواع دو موتوره و تک موتوره عرضه می‌شود. همچنین دو گزینه مختلف باتری وجود دارد: 73.6 کیلووات ساعت و 101 کیلووات ساعت. قیمت این خودرو 215900 یوان (29736 دلار) تا 299900 یوان (41307 دلار) است.

اهداف بلندپروازانه شیائومی در زمینه تولید و عرضه خودروهای SU7

شیائومی در ماه ژوئن بیش از 10000 خودروی الکتریکی فروخت. همچنین گزارش شده است که این شرکت برای کوتاه کردن مدت انتظار مشتریان، میزان تولید خود را افزایش داده است. در ماه ژوئن، این شرکت اعلام کرد که در حال برنامه ریزی دو شیفت برای پاسخگویی به تقاضا است. هدف فعلی شیائومی ارائه 10000 دستگاه خودروی SU7 در ماه است و هدف بلندمدت برای سال 2024 جاه طلبانه خواهد بود. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری بیش از 100000 دستگاه به فروش برساند.

با افزایش ظرفیت تولید و تحویل سریع شیائومی SU7، تا کنون بیش از 30000 دستگاه تحویل داده شده است. یک گزارش همچنین حدس می‌زند که هدف تحویل 100000 دستگاه در نوامبر قابل دستیابی است. همچنین انتظار می رود این شرکت 220 فروشگاه جدید در 59 شهر در سراسر چین افتتاح کند. باید دید در صورت ورود خودروهای این شرکت چینی به بازارهای جهانی این دستگاه ها تا چه حد می تواند مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *