مشکل ترخیص خودروهای مدیران خودرو حل شد

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش اعتراض هایی به عدم تحویل خودروهای مدیران خودرو صورت گرفت. بررسی های خبرنگار «بازار» حاکی از آن است که این چالش ناشی از عدم هماهنگی وزارت حریم خصوصی و سایر نهادهای ذیربط در این موضوع بوده که موجب اعتراض مشتریان شده است.

بنابراین گزارش، شرکت مدیران خودرو به این رسانه اعلام کرد; مشکل ترخیص خودرو از مدیران خودرو حل شد و تحویل خودرو به مشتریان با سرعت بیشتری انجام می شود.

طی چند ماه گذشته تغییراتی در قوانین گمرکی ایجاد شد که در کنار مشکلات تخصیص ارز بانک مرکزی، ترخیص تعدادی از خودروهای تولیدی مدیران خودرو از گمرک را با چالش مواجه کرد.

با بیان اینکه اقدامات و پیگیری های این شرکت در رفع مشکلات تخصیص ارز از بانک مرکزی و ترخیص خودرو، تحویل و ترخیص خودروهای تولیدی این شرکت از پارکینگ بم به روال عادی بازگشت.

شرکت مدیران خودرو با اشاره به افزایش سرعت ترخیص خودروهایی که موعد تحویل آنها به پایان رسیده است، تصریح کرد: این شرکت در گام نخست موفق به اخذ مجوز ترخیص برای 10 هزار خودرو شده است که این خودروها به زودی به صاحبان آن ها تحویل می شود. . . لازم به ذکر است سایر خودروهای تولیدی این شرکت طبق روال گذشته از پارکینگ گمرک ترخیص و تحویل مشتریان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *