ماجراهای دنیای هنرمندان/ از ماجرای هانیه غلامی و علیرضا طلیسچی تا ازدواج چهارم مهدی کوشکی

هانیه غلامی گفت: شاید هوادارانش او را دوست داشتند و احساس خطر می کردند. عجیب ترین حرف های بعد از موزیک ویدیوی آقای طلیسچی که کار کردم. آغاز شده.

این بازیگر جوان گفت نمی دانم چرا یک سری دختر آمدند و تهدید کردند و حرف های زشتی زدند.

هانیه غلامی گفت اگر کسی با فلانی کار می کند دلیلی برای همسر بودن او نیست. اما گفتند اگر با طلیسچی رابطه داشته باشی کشته می شوی.

با خودم گفتم چه اشتباهی کردم و این موضوع شایعه شده بود و برایم مشکل ایجاد می کرد.

و در پایان تاکید کرد که آقای طلیسچی خود فردی با اخلاق است.

همسر چهارم مهدی کوشکی محیا مهدی زاده بازیگر است. محیا مهدی زاده متولد آبان 1375 است و بیشتر فعالیت های او در تئاتر و فیلم کوتاه است.

مهدی کوشکی در اولین تجربه زندگی مشترک با زنی به نام مینا شمس ازدواج کرد اما این زندگی چند سالی طول نکشید و او و همسرش از هم جدا شدند و همسرش در لندن زندگی می کند. حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرسام است.

صحرا فتحی بازیگر و کارگردان کشورمان همسر دوم مهدی کوشکی است اما این ازدواج پایانی نداشت و این زوج هنرمند پس از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند. مهدی کوشکی و صحرا فتحی فرزند مشترکی ندارند

31 اسفند 1396 بود که خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر منتشر شد و با شایعات زیادی همراه شد. این زوج با حدود 17 سال اختلاف سنی ازدواج کردند اما زندگی مشترک آنها کمتر از یک سال به طول انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *