قیمت آپارتمان در پرند | اجاره آپارتمان در پرند چقدر آب می‌خورد؟

آینده: اجاره آپارتمان در پرند با پیش پرداخت 100 تا 200 میلیون و ماهیانه 1 تا 2 میلیون امکان پذیر است. خرید آپارتمان در پرند بودجه میلیاردی می خواهد.

پرند در 35 کیلومتری غرب تهران و در نزدیکی چند شهر بزرگ واقع شده است، بنابراین کسانی که جزء طبقه متوسط ​​جامعه هستند و بودجه کمتری برای خرید یا اجاره ملک در شانته دارند اما مجبورند برای زندگی به این شهرها بروند، می توانند استفاده کنند. پرند به عنوان محل زندگی خود را انتخاب کنید.

پرنده کجاست

پرند در 35 کیلومتری غرب تهران قرار دارد. اگر می خواهید در مورد موقعیت آن بیشتر بدانید، پرند در کنار اتوبان تهران-ساوه، 20 کیلومتری شهریار، 40 کیلومتری کرج، 75 کیلومتری ساوه و 110 کیلومتری قم قرار دارد.

پرند از هفت فاز تشکیل شده است، اما با توجه به افزایش جمعیت، خبرها حاکی از آن است که قرار است 9 فاز دیگر به این شهر اضافه شود تا تعداد فازهای آن به 16 فاز برسد.

پرند از نظر دسترسی و امکانات شهری یکی از شهرهای تازه تاسیس محسوب می شود که برای اقامت و سرمایه گذاری طولانی مدت پیشنهاد می شود. اگر بخواهیم به امکانات شهری پرند اشاره کنیم یکی از موارد مهم آزادراه ها و بزرگراه های آن است. پرند از طریق آزادراه تهران – ساوه به ابتدای تهران متصل می شود. فاصله زمانی بیشتر از 30 دقیقه نیست. شهر پرند به آزادراه غدیر، تهران-قم و اتوبان فرودگاه نزدیک است.

مترو پرند از دیگر مواردی است که وقتی از امکانات شهری صحبت می کنیم نمی توانیم به آن اشاره ای نکنیم. مترو شهر پرند آذرماه سال گذشته افتتاح شد و به طول 50 کیلومتر از ایستگاه شهید، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام و شهر پرند ادامه دارد. خطوط اتوبوس و تاکسی برون شهری و درون شهری برای پرند راه اندازی شده است که دسترسی ساکنان به نقاط مختلف را آسان می کند.

بازار مسکن پرند چه ویژگی هایی دارد؟

پرند در 35 کیلومتری غرب تهران قرار دارد، بنابراین کسانی که از طبقه متوسط ​​جامعه هستند و بودجه کمی برای خرید یا رهن و اجاره ملک دارند اما باید هر روز به تهران و کرج سفر کنند، پرند را گزینه مناسبی می دانند.

بازار مسکن پرند مزایایی دارد که بسیاری را برای خرید یا اجاره آپارتمان جذب می کند. قیمت مناسب برای اجاره و خرید ملک، سرمایه گذاری هدفمند، آب و هوای مناسب و مدرن بودن شهر پرند از جمله این مزیت هاست.

پرند از طریق اتوبان و بزرگراه و همچنین ایستگاه اتوبوس و تاکسی دسترسی خوبی دارد. این موارد نیز نقش مهمی در گرم شدن بازار مسکن پرند دارد.

اگرچه بازار مسکن پرند دارای ویژگی هایی است که آن را به گزینه ای جذاب برای مستاجران تبدیل می کند، اما برخی نبود آسانسور در آپارتمان های ساندادر، بادخیز بودن یا خلوت شهر نسبت به شهرهای بزرگ را از عواملی می دانند که ممکن است گروهی را برای سکونت در این شهر ترغیب کند. .

پرند دارای هفت فاز، فازهای 0 تا 3 دارای اسناد رسمی یا شخصی و فازهای 4 تا 7 شامل املاک مسکن مهر است.

قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟

قیمت آپارتمان در پرند بستگی به این دارد که قرار است در چه فازی زندگی کنید، اما همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت مناسب ملک یکی از مزیت های بازار مسکن این شهر جدید است و بنابراین با بودجه ای معادل کمتر از یک میلیارد تومان می توانید پرند را به عنوان محل زندگی انتخاب کنید. زندگی خود را انتخاب کنید.

قیمت آپارتمان در پرند برای یک واحد 83 متری نوساز در فاز صفر متری 47 میلیون تومان است که بودجه شما برای خرید این واحد کاملا مجهز باید حدود سه میلیارد و 900 هزار تومان باشد.

قیمت آپارتمان در پرند فاز یک اگر آپارتمان 90 متری و نوساز باشد قیمت هر متر مربع به 44 میلیون تومان می رسد. بودجه شما برای خرید این ملک باید چهار میلیارد تومان باشد.

قیمت آپارتمان پرند فاز 4 به متراژ 83 متر نوساز و دو خوابه دو میلیارد تومان می باشد. یعنی متری 24 میلیون و 96 هزار تومان. اگر قصد خرید خانه در فاز پنج پرند با بودجه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی دارید، می توانید صاحب یک آپارتمان 82 متری دو خوابه نوساز با امکانات کامل شوید.

آپارتمان 100 متری در فاز شش طبقه 15900000 تومان قیمت گذاری شده است که کل قیمت را به 1590000000 تومان می رساند. البته یک آپارتمان 90 متری در همین فاز که آگهی دهنده لیست امکانات آن را درج کرده است متری 17 میلیون و 333 هزار تومان است که برای خرید این واحد باید 1.560 میلیارد بودجه داشته باشید.

هزینه اجاره آپارتمان در پرند چقدر است؟

اجاره آپارتمان در پرند با پیش پرداخت 100 تا 200 میلیون و اجاره ماهیانه 1 تا 2 میلیون امکان پذیر است. اجاره آپارتمان 86 متری در فاز پنج پرند که در سال 1398 ساخته شده است نیازمند پیش پرداخت 100 میلیون تومان و اجاره ماهانه 5 میلیون تومان است.

اجاره آپارتمان در پرند فاز 6 اگر 90 متری و دو خوابه باشد پول جلویی 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه یک و نیم میلیون تومان می باشد.

اجاره آپارتمان در پرند به متراژ 95 متر در فاز سه در صورت تجهیز کامل نیاز به پیش پرداخت 300 میلیونی دارد. ضمناً بابت اجاره این آپارتمان ماهیانه پنج میلیون تومان به حساب مالک واریز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *