عصبانیت پیتسو موسیمانه از بازیکنان استقلال پس از باخت/ ویدئو

پیتسو موسیمانه پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل خیبر خرم آباد در هفته نهم لیگ برتر گفت: بعد از این شکست چه بگویم؟ تیم من از نظر روحی خوب نیست! من هرگز تیمی را به این پایین ندیده بودم.

استقلالی ها هر روز می خواهند مربی شان عوض شود؟!

وی افزود: شاید برخی از بازیکنان ندانند چه نام بزرگی روی پیراهن تیمشان است. نام بزرگ نباید اینگونه باشد. تبریک به تیم حریف که خوب جنگید و همه توپ ها را به دست آورد. بازیکنان خیبر با انگیزه و تشنه برد بودند! به بازیکنانم گفتم امسال مربی اول آمد و رفت، مربی دوم هم آمد و رفت، من سوم هستم، باید مربی چهارم بیاید؟ شاید بازیکنان باید در آینه نگاه کنند و با خودشان صادق باشند. هیچ کس جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند. از نمایشی که دیدم خیلی ناراحتم. نمی خواهم بهانه بیاورم و بگویم که فقط دو جلسه تمرین با تیم داشتم. ما تاکتیک نداشتیم! امروز عملکرد پایینی داشتیم. نمی دانم بازیکنان استقلال چه می خواهند، باید هر روز مربی عوض شود؟ من بسیار ناراحت هستم و به حریف تبریک می گویم. باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم تک تک چه کرده ایم. این یک وضعیت غم انگیز است. آیا این استقلال است؟

شاید پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان خیلی گشاد باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تفاوت بازی استقلال مقابل نصر عربستان با بازی امروز را دیدیم. مقابل نصر تا دقیقه 80 گل نزدند اما اینجا سه ​​گل زدند. آنها در بازی قبل از رویارویی با النصر سه گل به ثمر رساندند. شاید پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان این تیم خیلی بزرگ باشد.

در فوتبال وقتی اشتباه می کنی جریمه می شوی

موسیمان ادامه داد: ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و در نیمه اول روی کرنر به گل رسیدیم اما در نیمه دوم به همین ترتیب به گل رسیدیم. بازیکنان استقلال بچه نیستند و حرفه ای هستند. مدافعان استقلال تا زمانی که گل نزدند خوب بازی کردند. فوتبال طوری است که وقتی اشتباه می کنی جریمه می شوی.

قطعا تغییراتی خواهیم داشت

وی درباره احتمال اضافه شدن مهاجم جدید به استقلال یادآور شد: بله، اما شرایط فعلی همین است، چه کار کنم؟ همه می توانند آنچه را که ما می خواهیم ببینند. باید تغییراتی ایجاد کنم و با بازیکنان صحبت کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعا تغییراتی خواهیم داشت. ابتدا باید نظرمان را عوض کنیم. بازیکنان استقلال باید به من بگویند فلان کار را انجام می دهند یا نه، برای لوگوی استقلال بازی می کنند یا نه.

استقلالی ها باید بگویند تشنه نتیجه هستند یا خودخواه

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره نبود هافبک بازیساز در ترکیب این تیم گفت: مثل سوال قبلی در مورد بازیساز هم همین را می گویم. باید تغییرات را شروع کنیم، اما مهم‌ترین چیز ذهنیت بازیکنان است. بازیکنان باید بگویند تشنه نتیجه هستند یا خودخواه. اگر قرار باشد همه چیز آسان و بی اهمیت باشد یا اینکه بگوییم قرارداد مهمی دارم و برایم مهم نیست، درست نیست. نگرش ها باید تغییر کند. این موضوع مهمتر از تغییر افراد است. باید بازیکنانی بیاوریم که می خواهند بازی ها را ببرند.

ما به اندازه کافی مبارزه نکردیم و آماده نیستیم

موسیمانه در پایان خاطرنشان کرد: به اندازه کافی مبارزه نکردیم و آمادگی نداریم. ما باید بجنگیم بازیکنان باید از استقلال خیلی ناراحت باشند. همه استرس دارند و مخاطب هم همینطور. مدیریت و ما هم استرس داریم. این نشانه ها چیست؟ باید تغییراتی ایجاد شود. این فرهنگ برای بازیکنان استقلال درست نیست. ما می توانیم هر هفته مربی عوض کنیم و اگر آنها نمی خواهند برنده شوند، همیشه همین شرایط را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *