صحبت های الناز ملک درباره اضطراب شدید مقابل جواد عزتی در فصل سوم «زخم کاری»

الناز ملک پس از بازی در سریال های «پاییز» و «زخم کاری 2» در فصل سوم «زخم کاری» به جواد عزتی و رعنا آزادی ور پیوست و با آن ها همبازی شد. وی در گفت و گو با ماهنامه «فیلم امروز» از نحوه مواجهه خود با این نقش گفت.

ملک خود را از علاقه مندان به «ظرمکاری» می داند و توضیح می دهد: «ظرمکاری» شخصیت های بسیار قوی ای مانند ملک و سمیرا دارد که مردم برای همیشه در خاطرشان خواهند ماند. “

وی با بیان اینکه مهدویان به سختی وارد این سریال شد، گفت: برای نویسنده و کارگردان کار بسیار سختی بود که توانستند شخصیت سیما را معرفی کنند، محمدحسین مهدویان تلاش زیادی کرد تا سیما را به تدریج وارد داستان کند و به همین دلیل سیما را وارد داستان کرد او را در جاهای مختلف بکارید و دلیلی برای حضورش بیابید تا مخاطب کم کم او را بپذیرد.»

ملک در تشریح اضطراب شدید خود در بازی مقابل جواد عزتی گفت: استرس داشتم که چگونه مقابل جواد عزتی بازی کنم. او صاحب داستان بود و من طرفدار. خیلی برام عجیب بود. اولین باری که جواد عزتی را دیدم با خودم گفتم آیا او واقعا مالک است؟ با همین آرایش؟ من الان کجا هستم این لحظات برای من بسیار رویایی و مهم بود.”

37

به گفته الناز ملک، محمدحسین مهدویان برای شکل دادن به شخصیت سیما زحمت زیادی کشیده است.

وی با بیان اینکه مهدویان و عزتی تلاش زیادی کرده اند تا بتوانند از خود محافظت کنند، گفت: هم جواد عزتی کمک زیادی به من کرد و هم محمدحسین مهدویان. مهدویان از پشت مانیتور و جواد عزتی از داخل صحنه. به من کمک کردند که با وقار راحت تر باشم و استرس نداشته باشم و فکر نکنم با یک ستاره سینما روبرو هستم. آن زمان خیلی ها نگران بودند که سطح سکانس ها به خاطر حضور من پایین بیاید، اما باید بگویم عزتی سطح بازیگر مقابلش را بالا می برد.

اما با نگاهی به فصل سوم سریال متوجه می‌شویم که این احساسات الناز ملک و اضطرابی که از آن صحبت می‌کند تاثیر زیادی در بازیگری او داشته است. باید دید او در فصل چهارم چگونه با این نقش روبرو خواهد شد و آیا می تواند با تسلط بیشتری این نقش را بازی کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *