شور و هیجان در دومین دوره تنیس آزاد جام MVM ​

به گزارش بازار، شرکت مادیریم خودرو در نظر دارد دومین دوره مسابقات تنیس آزاد MVM Cup را برگزار کند. این مسابقات 1000 امتیازی مانند دوره قبل که سال گذشته برگزار شد با حضور تنیسورهای مطرح کشور برگزار می شود که نتایج آن تاثیر بالایی در رتبه بندی این ورزشکاران خواهد داشت.

این مسابقات با حضور بیش از 200 تنیسور برتر کشور در زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز مالی ارزنده ای اهدا می شود.

MVM از سال گذشته رویکرد جدید خود در حمایت از ورزش و ورزشکاران جوان و مستعد کشور را آغاز کرده است، در دو سال اخیر دو دوره مسابقات اسکی MVM Cup و یک دوره مسابقات تنیس MVM Cup برگزار شده است. تنیس در راه است.

ایجاد بستری برای نشان دادن استعداد ورزشکاران ایرانی

چشم انداز شرکت مدیران خودرو به ویژه ام وی ام از ابتدا بر این اساس شکل گرفته است که علاوه بر تولید خودروهای باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در بالاترین سطح، همواره حامی در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشور باشد. کشور و رویدادهای مختلف ورزشی و هنری در سطوح مختلف. متفاوت نگه دارید

در حال حاضر مسابقات تنیس جام MVM در حال تبدیل شدن به یکی از معتبرترین تورنمنت های داخلی است که هر ساله ورزشکاران برجسته و جوانان مستعد در آن شرکت می کنند و توانایی های خود را محک می زنند. با این دیدگاه، شرکت مدیران خودرو و برند MVM در تلاش است تا اقدامات موثری در زمینه استعدادیابی و فراهم کردن بستری برای نمایش توانمندی های ورزشکاران مستعد کشور انجام دهد و مطمئنا این اقدامات تنها به برگزاری رویدادهایی از این قبیل ختم نخواهد شد. به عنوان مسابقات اسکی و تنیس.

مدیران خودرو امیدوارند که ورزشکاران بتوانند در این مسابقات کالیبر خود را بسنجند و برای مبارزات معتبر بین المللی آماده شوند. حمایت از ورزش و انجام فعالیت های عام المنفعه و خیریه یکی از مهم ترین رویکردهای برند MVM است و مدیران این شرکت می خواهند این رویکرد را با قدرت بیشتری ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *