آخرین مطالب

همکاران

شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

به گزارش بازار، سایپادیزل شرایط فروش یک مدل تراکتور و دو مدل کامیون را برای مرداد 1403 اعلام کرد.در شرایط فروش سایپادیزل مرداد ماه 1403، کشنده آرتا KX520 و کامیون فوتون M4 در قالب دو تیپ حضور دارند. این شرایط با تسهیلات بانک سینا همراه است که مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند.

مبلغ تسهیلات بانک سینا برای آرتا KX520 حدود 2.6 میلیارد تومان است. این تسهیلات با بازپرداخت 24 ماهه به متقاضیان تعلق می گیرد. مبلغ اقساط ماهانه حدود 135 میلیون تومان است.

مبلغ تسهیلات بانک سینا برای کامیون فوتون M4 حدود 690 میلیون تومان است. این تسهیلات به صورت اقساط 12 ماهه از مشتریان دریافت می شود. مبلغ اقساط این تسهیلات با توجه به نوع کامیون انتخابی شما 64 یا 65 میلیون تومان می باشد.

شرایط فروش سایپادیزل مرداد 1403:

بخشنامه فروش کشنده آرتا KX520

بخشنامه فروش کامیون فوتون M4:

شرایط فروش سایپادیزل با تسهیلات اعلام شد

تراکتور آرتا از همان موتور مدل قبلی یعنی دانگ فنگ KX480 استفاده می کند اما قدرت آن در مدل جدید به 520 اسب بخار افزایش یافته است. این موتور یک موتور 13 لیتری شش سیلندر خطی است که حداکثر 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس اتوماتیک ZF با دنده 2+12 وظیفه انتقال نیرو را در تراکتور آرتا بر عهده دارد. این گیربکس در مدل قبلی دانگ فنگ KX480 نیز استفاده شده است. گیربکس مذکور فاقد اینتردر بوده و به مدل آرتا نیز اینتردر اضافه نشده است.

ترمزهای آرتا در چرخ های جلو و عقب از نوع دیسکی هستند. سیستم تعلیق کابین خودرو نیز بر اساس چهار بادکنک تنظیم شده است که عملکرد بهتری نسبت به سیستم های تعلیق دو بالن دارد. سیستم تعلیق عقب یک فنر تخت سهموی با کمک فنر است.

کشنده آرتا 520 سایپادیزل مجهز به امکانات ایمنی مدرن از جمله رادار خط خوان، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو و ترمز اضطراری هوشمند است. سیستم ترمز ضد قفل و سیستم ضد لغزش نیز در این تراکتور موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *