سورپرایز آخرسالی رئیس جمهور برای مستاجران | مستاجران تهرانی برای وام ۲ میلیاردی نام‌نویسی کنند | ثبت نام در سامانه saman.mrud.ir

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ابلاغ و تخصیص وام کمک سپرده مسکن تا سقف 200 میلیون تومان برای تهران و 100 میلیون تومان برای شهرستان های استان خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ابلاغ و تخصیص وام کمک سپرده مسکن تا سقف 200 میلیون تومان برای تهران و 100 میلیون تومان برای شهرستان های استان خبر داد.

عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ابلاغ و تخصیص وام کمک مسکن و تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف 200 میلیون تومان برای شهر تهران خبر داد و گفت: اعطا از جمله این تسهیلات کمک به مستاجران و تامین ودیعه مسکن آنان است که اولین گام است ثبت نام جدید از ابتدای اسفندماه به استان ها ابلاغ شده است. وی افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید در قسمت تسهیلات ودیعه مسکن saman.mrud.ir ثبت نام و مراحل ثبت نام را ادامه داده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند. غفوری ادامه داد: متقاضی باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و دارای کد رهگیری باشد. وی تصریح کرد: متقاضی و همسرش در زمان ثبت نام متعهد به نداشتن مسکن یا زمین مسکونی بوده و در صورت احراز سابقه مالکیت از روند پرداخت حذف خواهند شد. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه متقاضی دریافت تسهیلات باید متاهل باشد، افزود: این وام در صورت تامین مالی بانک ها برای زنان مجرد بالای 35 سال یا بالاتر است. زن سرپرست خانوار و مردان مجرد بالای 45 سال نیز اعطا می شود. وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات حداکثر پنج ساله خواهد بود، تصریح کرد: شرایط پرداخت تسهیلات کمک سپرده مسکن تابع قوانین مصوب و ابلاغی بانک ها است و در صورت داشتن تسهیلات جاری متقاضی در حوزه مسکن بنا به درخواست وی موافقت نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *