آخرین مطالب

همکاران

سلما مصری بازیگر فیلم بازمانده کنار همسرانش در 66 سالگی

سلما مصری در 18 ژانویه 1958 در سوریه به دنیا آمد. او شغل خود را به عنوان وکالت به دلیل علاقه اش به بازیگری رها کرد. سلمه المصری متعلق به دوران طلایی نمایش سوریه است. بازی سلما مصری در نقش صفیه در فیلم Survivor باعث شهرت او شد.

در این قسمت بیوگرافی سلمه المصری و تصاویر خانوادگی جدیدش را ببینید.

بیوگرافی سلما مصری

در سال 2005 مراسم بزرگداشتی برای او در جشنواره بین المللی سینمای سوریه برگزار کردند. سلما در 34 سالگی شوهرش را که کارگردانی به نام شکیب غنا بود از دست داد و بیوه شد.

سلما مصری7 شوهر اول سلما مصری

او دو پسر به نام های هانی و دونی دارد که یکی از آنها کارگردان و دیگری تاجر است.

سلما مصری6

فرزندان سلمه مصری

ازدواج دوم سلما نیز شکست خورد و او در سال 1995 از همسر دوم خود جدا شد.

سلما مصری4

شوهر دوم سلما مصری که از هم جدا شد

سلما مصری از سریال بازمانده می گوید

سلما مصری5

سلما مصری سابقه حضور در فیلم «بازمانده» به عنوان بازیگر را در کارنامه هنری خود دارد. «سلما المصری» درباره احساسش نسبت به حضورش در فیلم «بازمانده» به ویژه یکی از سکانس های این فیلم که پشت قطار می ماند و آیه الکرسی را زمزمه می کند، گفت: این فیلم حدود 22 سال ساخته شده است. وقتی آقا بابا سناریو رو به من داد گفت: دوست داری کدوم نقش رو بازی کنی؟

سلما مصری2

نقش «صفیه» را زمانی انتخاب کردم که آقای داد گفت شما برای این نقش خیلی جوان هستید و علاوه بر سن و سال، از نظر بدنی هم برای این نقش مناسب نیستید. با اصرار من به این نتیجه رسیدیم که با گریم های سنگین و تمرینات بدنی طاقت فرسا می توانیم به این تولید برسیم که این اتفاق افتاد. خیلی از آن روزها برایم سخت بود، اما تجربه شیرینی بود.

سلما مصری1

سلما مصری و نوه اش

بازیگر بازمانده همچنین ادامه داد: درباره آن صحنه ایستگاه قطار باید بگویم: تلاوت آیه الکرسی در آن صحنه را به مرحوم آقای داد پیشنهاد دادم، همانطور که به ایشان گفتم برای حفظ خود این آیه را زیاد خواندیم. و فرزندان ما که آنها نیز پذیرفتند و پذیرفتند. اصلاً خوشحال بودم که نقش زنی را بازی می کردم که خودش را فدای یک بچه مظلوم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *