آخرین مطالب

همکاران

سقوط سنگین قیمت دلار آزاد در بازار تهران

نرخ ارز در بازار غیررسمی در روزهای اخیر و پس از عملیات تروریستی اسرائیل که منجر به شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان شد، افزایش یافت. به طوری که قیمت دلار در بازار آزاد تا 62 هزار تومان و یورو تا 68 هزار تومان پیش رفت. اما این روند یک روز بیشتر ادامه پیدا نکرد و پس از یک روز، نرخ ارز به تدریج شروع به کاهش کرد.

به گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از بازار ارز، امروز دوشنبه (18 مهرماه) نرخ ارز از ابتدای روز نسبت به پایان روز گذشته کاهش یافت. در زمان نگارش این گزارش (15:00) دلار در بازار آزاد با نرخ 60 هزار تومان توسط واسطه ها فروخته می شد و توسط این افراد با قیمت 59 هزار تومان خریداری می شد. همچنین یورو نیز در این بازار با قیمت 67 هزار تومان توسط واسطه ها فروخته شد و توسط این افراد با قیمت 66 هزار تومان خریداری شد.

بر اساس مشاهدات میدانی، امروز بازار ارز شرایط متعادلی را تجربه کرد و به گفته برخی واسطه ها، دلار به کانال خرد 60 هزار تومان بازگشت و تا محدوده 59 هزار تومان عقب نشینی کرد.

این در حالی است که نرخ دلار در کانال های تلگرامی در زمان نگارش این گزارش 61 هزار تومان است که یک هزار تومان بالاتر از نرخ معامله شده در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *