آخرین مطالب

همکاران

سرخابی‌ها پشت در آسیا

وزارت ورزش و جوانان برخلاف دوره قبل هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در خصوص مشکل مالکیت مشترک جدی گرفته و به دنبال حل آن است. با این حال، کار را نباید به 90 دقیقه موکول کرد.

کسب مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در 2 سال اخیر به چالش بزرگی برای باشگاه های ایرانی تبدیل شده است. به طوری که در آخرین فصل لیگ قهرمانان، استقلال و پرسپولیس به دلیل ایرادات پرونده و عدم کسب مجوز حرفه ای با وجود کسب سهمیه از آسیا کنار گذاشته شدند. این اتفاق در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رخ داد و استقلال برای دومین بار متوالی به دلیل پرداخت نشدن بدهی آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این تیم از لیگ قهرمانان کنار رفت.

اکنون در حالی که کمتر از 2 ماه به پایان مهلت باشگاه ها برای تکمیل مدارک و تسویه بدهی باقی مانده است، کابوس حذف از آسیا همچنان تیم های ایرانی را تهدید می کند. پنجم اردیبهشت ماه آخرین مهلت باشگاه ها برای تکمیل فرم ها و همچنین رفع مشکلات کنفدراسیون فوتبال آسیاست و در فاصله کمتر از 2 ماه تا پایان این مهلت، باشگاه های استقلال و پرسپولیس با چالش مالکیت مشترک مواجه هستند. برای گرفتن مجوز حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *